העונה השמינית של האח הגדול שעומדת להתחיל בקרוב, וצפויה להיות האחרונה מבית היוצר של "קשת". לפני המעבר הגדול, צפויה ההפקה לעשות הכל על מנת לגרום לעונה הזאת להיות בלתי נשכחת, כשגם חלק מהפרטים לגבי העונה, כמו חזרה על משימות פופולריות וכניסה של דיירים מהעבר חזרה לבית, עלו כאופציות. מי שכבר יודע מה הולך לשגע אתכם בתקופה הקרובה הוא יורם זק, במאי "האח הגדול".



אחד האנשים החזקים ביותר בתחום הריאליטי בשנים האחרונות, הוא ללא ספק זק, שמבחינתו יביים את העונה של "האח הגדול" בפעם האחרונה. בריאיון לתוכניתו של גיא פינס, סיפר זק על הדרך שלו, שהביאה אותו אל הריאליטי, דבר מפתיע בהתחשב בכך ששני הוריו מעורבים בעיקר במוזיקה קלאסית. אחד כמורה ואחת כזמרת. לשלישייה הזאת מתווספת גם האחות, עלמה, שמשחקת כמובן ב"ארץ נהדרת".



"הייתי בכיוון של המוזיקה הקלאסית, אבל במהלך השירות שלי איבדתי אצבע ואז כל הנגינה נגמרה", אמר זק, שלאחר מכן החל לפנות למקום אחר, כשהקריירה שלו לקחה אותו דרך ערוץ "ביפ". זק נשאל לגבי הקשר והסימפטיה שמפתחים כלפי הדיירים במהלך התוכנית: "יש לי פינה חמה לכל אחד מהם, אני הולך להכניס את הדייר ה-200 השנה ומעניין אותי מי זה הולך להיות. אני שוקל לעשות אפילו משהו בתוכנית לגבי זה. לכולם יש פינה חמה אצלי, אני יודע שהם נתנו משהו גדול, הם גם קיבלו, אבל אין ספק שהם משלמים מחיר ביציאה". 

כשנשאל האם יש רגע שהוא מתחרט עליו, כשצריך לזכור את היסטוריית הטעויות שלו, שכללה בעיקר את המבוכה מול הדיירת דנה רון, כשהוא מתייחס לגופה, בתקרית עליה נאלץ להתנצל. זק עצמו לא התייחס לרגע ספציפי אבל אמר: "אני נמצא כאן עשור. זאת עשייה של 10 שנים, הייתי פה קרוב ל-1000 יום, שלוש שנים אני יושב על הכיסא הזה. שלוש שנים אני עושה את התוכנית, שלוש שנים רצוף. ברור שעשיתי טעויות". 
זק גם התייחס למשפחה שלו, ונשאל האם הוא נותן לילדים שלו לראות את התוכנית: "הם מתקשרים לפני ואם זה פרק שהם יכולים לראות, אז הם רואים. ברור שיש כאן אחריות הורית בכל הדבר הזה, אבל אנחנו לא עובדים במשרד החינוך. תפקידנו לא לחנך את הדור הצעיר. אתה רוצה שאספר לך איפה הייתי כששי חי בעט והשתולל? הייתי עם האישה והילדים, ראינו 'ארץ נהדרת'.

"לפני כן אמרתי להם שכל מה שאני רוצה עכשיו זה את הילדים ואת האישה במיטה. ואז הגיע הטלפון על שי חי. הייתי ב-50 שעות של לופ בגלל הסיפור הזה. כשחזרתי הביתה, ביקשתי מהם שוב לחזור לאותה נקודה, ילד אחד לידי, ילד שני בצד השני, והאישה. ברור שהילדה שלי ראתה את הפרק בסוף, מה היא לא ראתה את אח שלה בועט בצעצועים". 

 ארז טל: "לא האמנתי שנגיע לעשר עונות" 

ב-18.12 תחזור העונה החדשה של "האח הגדול" בקול תרועה. חצי שנה עברה מאז זכייתה של שי מיקה בפרס הנכסף וכעת כל העיניים נשואות אל עבר העונה שפתח. כידוע, העונה תהיה האחרונה שתשודר ב"קשת" אבל לא העונה האחרונה של "האח הגדול", העונה הבאה תשודר ברשת בעקבות סיום החוזה של קשת מול אנדמול, החברה שמחזיקה בזכויות הפורמט, כששמות של מנחים, כמו צביקה הדר, עלו על הפרק. כרגע, את העונה הנוכחית, ימשיכו להנחות ארז טל וקורין גדעון.

ארז טל וקורין גדעון, להם זאת תהיה גם התוכנית האחרונה אמרו לחדשות 2: "לפחות יש לי עוד עונה אחת ליהנות בה, אבל צריך להסתכל על חצי הכוס המלאה, שהנחיתי את האח הגדול. עכשיו תיגמר לי הקריירה", אמרה גדעון בחיוך. 
 
טל עצמו אמר: "לא האמנתי על עצמי שאגיע לעשר עונות, הגיע הזמן, די. אני זוכר שאמרו מי יהיה בובליל, איך נשחזר, לא מנסים לשחזר, מנסים לעשות סיפור אחר. זאת עונת פרידה, אז תהיה הרבה דרמה, יותר מבדרך כלל. עונת הפרידה שכל הדברים שקרו בכל העונות עד עכשיו, יתאגדו למשהו אחד חדש שיהיה גדול מסכום חלקיו. זה כל מה שאני יכול להגיד".