יו"ר מפלגת "העם איתנו", אלי ישי, שכזכור פרש לפני מספר שבועות מסיעת ש"ס, ובחר להקים מפלגה חדשה לקראת הבחירות, דיבר היום בגלי צה"ל על הסערה האחרונה בעולם החרדי, סביב הקלטות שבהן נראה הרב עובדיה יוסף ז"ל, כשהוא מותח ביקורת קשה על יו"ר המפלגה הנוכחי, אריה דרעי.



"אני משלם מחיר כבד על זה שאני לא מדבר", אמר ישי.  "אבל ברגע שמפיצים ואומרים דברים לא נכונים, אז יש רגעים שבהם צריך לקום ולומר דברים כדי שהציבור יבין את האמת".



על הטענות של אנשי דרעי, לפיה הקלטת הודלפה על ידי ישי או מי ממקורביו, אמר ישי: "אני מאמין שזה לא ממקורביי. יש כל כך הרבה חומרים שאני באמת מעדיף לא לומר אותם. יש דברים שאני יכול לומר שהם לא פשוטים ויכולים להביא לי 10-12 מנדטים, אבל לא אעשה את זה. צריך להבין מה באמת מרן רצה ומה באמת מרן אמר. אני מקשיב במלוא העוצמה לדרך האמיתית שלו". 


על רצונו של יוסף ז"ל לגבי הנהגת ש"ס אמר ישי: "מרן אמר דברים מאוד ברורים ונחרצים גם ממש לפני פטירתו. הוא אמר שלא יהיה בליבך עליי על מה שעשו לך. אמרתי למרן שאהבתי אליו אינה תלויה בדבר ואני הולך בדרך אמיתית של תרבות. לא מזרחים, לא אשכנזים, לא דתיים ולא חילוניים. ללכת ביושרה ובהגינות למען עם ישראל. הדאגה למחנה הלאומי לעם ישראל ליהודות ולשכבות החלשות. אני קורא לחבריי בש"ס ללכת לבחירות מכובדות, אחרי הבחירות נעשה את הדברים נכנונים למען עם ישראל ותורת ישראל". 

ישי סירב להתייחס להתפטרותו של אריה דרעי. על סיכויי האיחוד בין השניים אמר: "אני מאוד בעד פיוס ושלום, אבל כל אחד ואחד ילך בדרך שלו ובתנועה שלו. אנחנו הולכים כל אחד בפלטפורמה שלו למען עם ישראל".