ההצבעות בפריימריז בליכוד הסתיימו, אחרי 13 שעות של בחירות בקלפיות ברחבי הארץ ונרשמו 55 אחוזי הצבעה בלבד, פחות מהצפוי. ועדות הקלפי ברחבי הארץ החלו בספירת הקולות שתימשך כל הלילה, משם יוזרמו התוצאות לוועדת הבחירות המרכזית בגני התערוכה בתל אביב, ומשם יוודעו התוצאות רק בשעות הבוקר המוקדמות.



שעה לפני סיום ההצבעה, שקלו בליכוד לאפשר הארכה של ההצבעה עד ל-12 בלילה, בעקבות התורים והרצון להעלות את אחוז ההצבעה בבחירות, אך לבסוף הוחלט שלא לעשות זאת ולהשאיר את הקלפיות פתוחות עד השעה עשר.
בניגוד לפעמים הקודמות, בה קיבלו את פני המצביעים בהפנינג גדול, לא נרשמו במהלך היום אירועים יוצאי דופן, פרט לדיבורים על דילים ורשימות, אשר עשויות להשפיע על הרכב הרשימה. במהלך היום קיבלו את המצביעים דוכנים בעיקר עם סטיקרים, חולצות וחגיגות צנועות. התורים שהשתרכו משעות הבוקר היו בעיקר בגלל הארגונים שהגיעו להצביע יחדיו וגרמו לאנשים שרצו להצביע בשעות הבוקר המוקדמות, לנטוש חלק מהתורים בגני התערוכה.

מוקדם יותר אמר ראש הממשלה בנימין נתניהו, כי לדירוג לא יהיה חשיבות בקביעת התפקידים בממשלה הבאה, אם ירכיב אותה. לראייה אפשר לקחת את מעמדו בפריימריז הקודם של משה (בוגי) יעלון, אשר לא דורג בעשירייה הראשונה, אך בסופו של דבר תפקד במהלך הקדנציה האחרונה כשר הביטחון.
הצבעת הליכוד התקיימה ב-600 קלפיות שהוצבו ב-115 אתרי הצבעה ברחבי הארץ. כל חבר מפלגה צריך לסמן 11 מתוך 38 הנציגים המתמודדים ברשימה הארצית, ונציג נוסף מבין 32 המועמדים במחוזות, כל אחד על פי מחוז הבחירה שלו. כדי להקשות על קיומם של "דילים" בין המועמדים, התבקשו המתפקדים למלא את הטפסים בכתב יד, ולא לבוא עם טפסים מודפסים מהבית.
נתניהו חזר היום על קריאתו למצביעי הליכוד לבוא ולהצביע בקלפיות, כדי "לחזק את המפלגה ולאפשר לה להרכיב רשימה חזקה", כלשונו, שתאפשר לו להמשיך ולהוביל את הליכוד ואת המדינה. הוא היה גם ראשון המצביעים, בבנייני האומה, והגיע לקלפי מלווה ברעייתו שרה. לאחר שקיבלו הסבר קצר מחברות ועדות הקלפי, נכנסו השניים מאחורי הפרגוד ונתניהו נראה שולף מכיסו נייר שנראה כמו רשימה שהכין לעצמו מראש. 
לאחר מכן התייחס ראש הממשלה דווקא לנושאים המדיניים הבוערים ואמר כי "אנחנו אומנם בימי פריימריז, אבל הייתי עסוק אתמול במאמץ לבלום את היוזמה הפלסטינית באו"ם. אני רוצה להביע הערכה ותודה לארה"ב ולאוסטרליה וגם הערכה מיוחדת לנשיא רואנדה ולנשיא ניגריה. דברתי עם שניהם. הם אמרו לי והבטיחו לי באופן אישי שלא יתמכו בהחלטה. הם עמדו בדברם וזה מה שהכריע את הכף. זה חשוב מאוד למדינת ישראל".