במשטרת מחוז ירושלים מנהלים מצוד אחר פלסטיני, שזהותו ידועה לשוטרים, החשוד כי דקר שני לוחמי מג"ב אתמול (שישי) בבוקר בעיר העתיקה עם תום התפילה. שני השוטרים נפצעו באורח קל וקיבלו טיפול רפואי על ידי פאראמדיק מד"א שהוזעק למקום ומיד לאחר מכן פונו לבית החולים שערי צדק בירושלים.



סמוך לשעה 06:20 בבוקר שישי הפתיע צעיר פלסטיני את שני השוטרים כשהגיח מאחורי הצעיר מביניהם, בן ה-19 ודקר אותו בצווארו. הדקור חברו למשמרת, שוטר בן 35, ניסו ללכוד את החשוד שהחל להימלט מהמקום לסימטאות העיר העתיקה ובמהלך מאבקם עימו נדקר השוטר השני בידו ונפצע גם הוא באורח קל.
 
צוות מד"א בראשותם של החובש חיים חיימסון והפאראמדיק חנן מאיר, העניק לפצועים טיפול ראשוני. "כשהגענו למקום ראינו שני פצועים בהכרה מלאה. הענקנו להם טיפול רפואי ראשוני בשטח, שכלל עצירת דימום וחבישה ופינינו אותם לבית חולים כשמצבם קל".
 

האירוע התרחש במהלך פיזור המתפללים עם סיום תפילת הבוקר בהר הבית. במשטרה ציינו כי "זהותו של הדוקר שתועד במצלמות האבטחה במקום ידועה למשטרה".

מפקד מחוז ירושלים, ניצב משה (צ'יקו) אדרי, הגיע לזירה וציין כי "מדובר באירוע חמור של פגיעה בשוטרים, משטרת ירושלים תפעל ותניח ידה על המחבל". בעקבות האירוע קיימו במשטרת מחוז ירושלים הערכת מצב אולם בשלב זה טרם הוחלט על שינוי בהיערכות באזור העיר העתיקה וירושלים.