אבי גסנר, וירטואוז בביטוח, התארח באולפני אָסקימוTV שבתל אביב, וסיפר לנו הכל על ביטוח בריאות!

אחרי שבררנו מדוע בחר אבי לפתוח את הראיון עם מסיכת חמצן על פניו וגילינו שכמו להרבה אנשים גם לאבי יש סיפור לא קל על ביתו שחלתה בלוקמיה בגיל 14 וחצי ונאלצה להשתמש בביטוח הבריאות שהוריה השכילו לפתוח לה בגיל צעיר.
המשכנו את הראיון בשאלה באיזה סוג ביטוח בעצם אנחנו חייבים להצטייד למקרה שיקרה חלילה אותו דבר נוראי שיצריך את ביטוח החיים שהכנו מראש".

אבי גסנר סיפר לנו שקודם כל כאשר נולד תינוק לעולם, יש לבטחו בביטוח חובה בסיסי לפי "חוק ביטוח בריאות ממלכתי" שמוציאות לפועל כל קופות החולים בארץ.
מעבר לכך, ישנם כל מיני מסלולים שמציעות כל אותן קופות החולים, אותם מסלולים שאנו מכירים בשם "ביטוחים משלימים", המציעים תוספות לפי סוגים של נושאים ולכל מיני סוגי קהלים באוכלוסייה הישראלית.
אז מה ההמלצות של אבי כתוספות שמאד כדאי להוסיף לביטוח הבסיסי שלנו?
קודם כל להוסיף ביטוח פרטי שיכסה מספר תרופות נוספות שאינן כלולות בסל התרופות הבסיסי.
הדבר השני ברשימת ההמלצות של אבי הוא השתלות, נושא שכולל מימון של כניסה לרשימות ההמתנה לאיבר, טיסות לבתי חולים בעולם, הניתוח עצמו, תקופת האשפוז וההתאוששות וכו'.
הדבר השלישי והאחרון הוא ניתוחים בחו"ל. לפעמים יש צורך לעבור ניתוחים מסוימים בארץ אחרת, מרופא מיוחד שפיתח ומתמחה בשיטה ספציפית ועד מחלקה המצוידת בכלי ניתוח חדשניים שאין בשום מקום אחר בעולם, הסיבות מגוונות והפתרון הוא אחד ויחיד – תכנון ביטוח נכון ומכסה.
רוצים להתייעץ עם אבי גסנר בנושא ביטוח בריאות? הקליקו >>www.mylife.org.il
חזרו לבקר שוב ובהקדם בזירת המומחים של מעריב ואסקימו TV. התכנים שלנו – הידע שלכם!