סרט האנימציה החדש של פיקסאר, הדינוזאור הטוב, אמנם פתח יפה את סוף השבוע הראשון שלו בארה"ב עם הכנסות של כמעט 69 מיליון דולר, אבל ההצלחה כנראה לא תחזיק מעמד.

הורים אמריקאים רבים התלוננו, עוד במהלך הסרט, על האימה שאחזה בילדים שלהם. התלונות היו על אלימות מוגזמת, מוות של הורה (מישהו אמר במבי?), רמיזה עבה מדי לתגובה חיובית לשימוש בסמים, יחס משפיל מדי לדמויות ועוד. בהחלט לא מתאים לרמה שאמורה להיות בסרט כזה.

הורים פנו לרשתות החברתיות וצייצו חוויות מהצפייה בסרט;
אמא אחת כתבה כי בנה בן העשר יצא בוכה מהסרט, ובנה בן השנתיים יצא מבוהל. הורים אחרים כתבו כי פרט לילדים שלהם שבכו, הם שמעו סביבם את כל הילדים האחרים בוכים, מפחדים ואפילו צורחים מבהלה. אמא אחרת כתבה שאם רציתם סרט ילדים חמוד ומצחיק, זה בטוח לא זה. רוב הביקורות הסתכמו ב"עצוב מדי ומפחיד מדי". אפילו אחד מבעלי אולמות הקולנוע כתב שילדים עזבו את האולם במהלך הסרט ולא הסכימו לחזור.

באופן רשמי הסרט מסומן ברמת PG, כלומר מתבקשת הדרכת הורים ויתכן והסרט לא מתאים לכל הילדים. הורים רבים התלוננו שמעולם לא נדרשה הדרכת הורים ברמה כזו.
מבקר הסרטים של הוושינגטון פוסט הגדיל לעשות וקבע שהסרט לא מתאים לילדים מתחת לגיל 8 והכתב אף הגדיר סצנות רבות בסרט כטראומטיות.