אסם השיקה סדרת מוצרים חדשה - ביסלי בשלושה טעמים: ספייסי צ'ילי, מעושן וסלסלה פיקנטית. החטיף החדש מאופיין בצורות המזכירות ביסלי, אך מיוצר מתירס, מה שהופך אותו לבעל מרקם קראנצ'י, קליל ומתפצח. סדרת החטיפים החדשה קוראים "אח של ביסלי"- מצד אחד "אח של ביסלי" דומה לביסלי הקיים. לשניהם צורות ייחודיות, טעם עוצמתי וקראנצ'יות אך מצד שני הוא אחר לגמרי ומציע חווית אכילה חדשה ושונה מביסלי. במילים אחרות: "בול כמו ביסלי אבל אחר לגמרי". 
גלית מילוא, מנהלת פעילות החטיפים באסם סיפרה על םיתוח החטיפים: "עבדנו מעל שנתיים על פיתוח המוצר ואנו גאים מאד להשיק את "אח של ביסלי", חטיף המייצר חוויה אכילה חדשה, תחת המותג ביסלי. החטיף מגיע בטעמים מרגשים עם שילובים של חריף, חמוץ, מתוק ומעושן ומאפשר חוויה סנסורית טעימה במיוחד". היא ציינה כי "ביסלי הינו המותג השלישי בקטגוריית החטיפים ושומר על מעמד זה לאורך שנים".
לדבריה, המוצר החדש המיוצר מתירס הינו בעל מרקם קראנצ'י וקליל ויצר התלהבות גדולה בקרב אלו שטעמו אותו. היא ציינה כי שלושת מוצרי הסדרה אינם מכילים גלוטן. מילוא סיכמה ואמרה כי "אנו מאמינים שהאח החדש יתרום לחיזוק מעמדו של ביסלי בקטגוריית החטיפים".

כשרות: בד"צ העדה החרדית 
להשיג בכלל רשתות השיווק
מחיר מומלץ לצרכן: 4-4.5 ש"ח