נדמה כאילו הוא פה מאז ומתמיד, אבל המייק'ס פלייס הראשון הוקם בירושלים בתחילת שנות התשעים על ידי עיתונאי אמריקני שבא לסקר את מלחמת המפרץ. שמוליק וולברג על ההאפי אוור של הבר הותיק

מייק'ס פלייס בטיילת הוא כבר מוסד ותיק במחוזותינו. הסניף רחב הידיים מכיל כמה חללים, שני ברים גדולים, שולחן סנוקר ובמה להופעות חיות. העיצוב מזכיר קצת ברים במערב התיכון הכפרי של ארה"ב, או לחילופין אוירה של בר שמתמחה באירוח עיתונאים שבאו לסקר את מלחמת ויאטנם. האסוציאציה הזו אינה הזויה לגמרי. המקום נוסד תחילה בירושלים, בשנת 1992, על ידי מייק, עיתונאי שבא לישראל כדי לסקר את מלחמת המפרץ הראשונה ופתח מקום לטובת קולגות למקצוע כדי שירגישו בבית. לאחר כמה גלגולים נסגר הסניף בירושלים ובשנת 2001 נפתח הסניף המדובר בטיילת צמוד לשגרירות האמריקאית. בהמשך נפתחו סניפים נוספים בירושלים, עוד שניים בתל אביב, אחד בהרצליה ואחד באילת.

born in the USA
born in the USA
born in the USA מנהל המקום ג'ון – שהוא איש גדל גוף ונעים הליכות שנראה כמי שנולד לשבת במקום – מגדיר את את המקום כבר מוזיקה חיה וספורט בר. בכל ערב מתקיימות כאן הופעות חיות, בדרך כלל רוק קלאסי ובלוז, כולל ערב שנקרא "מיקרופון פתוח" שזה אומר: שתה, עלה לשיר או לנגן, הכפיים או הבוז על אחריותך. במקביל משודרים על מסכים איכותיים אירועי ספורט בולטים, והמקום יכול לשדר ארבעה כאלה במקביל. את תכנית המוזיקה והשידורים אפשר להשיג באתר הרשמי של מייק'ס פלייס עבור כל הסניפים. המקום מתמחה בבירות כמובן (17 ברזים) ו...קוקטיילים. בתפריט האוכל מנות ברים אמריקניות טיפוסיות ומחלקת טקס-מקס מכובדת. יש גם שעה שמחה, כמובן, שכוללת את כל הסניפים. היא מתרחשת כל יום בין השעות 15:00-20:00 וביום שבת מ11:00 בבוקר ועד 20:00. בשעה השמחה תוכלו לקבל קוקטייל ב1+1 או לגמוע בירה במחירי רצפה. 19-22 שקלים לפיינט (480 מ"ל) של גולדסטאר\ הייניקן למשל. או, וזו הפתעה, בקבוק של גולדסטאר בתכולת חצי ליטר ב-15 שקלים.