המיונים לתחרות 'וורלד קלאס ישראל' יוצאים בימים אלה לדרך, ואתם מוזמנים להיענות לאתגר. היי, אם לא תירשמו – איך תזכו...

נראה לי שכבר הבנו שבאולימפיאדה אנחנו לא ממש שיחוק גדול, המונדיאל גם הוא לא אופציה מבחינתנו, ואפילו נבחרת ישראל בכדורסל לא מממשת לאחרונה את התקוות הלאומיות שלנו, כך שלא נותר לנו אלא לסמוך על... המיקסולוגים! ועל תחרות World Class, כי וורלד קלאס, מסכימים כולם, היא יותר מתחרות. היא דרך חיים. ושם, כמו שאתם בוודאי זוכרים, זכינו בשנה האחרונה בכבוד גדול.

מדי שנה נולד דור חדש של ברמנים שמותח את גבולות הערבוב ומגדיר מחדש את סצנת הקוקטיילים העולמית... (צילום: יח
מדי שנה נולד דור חדש של ברמנים שמותח את גבולות הערבוב ומגדיר מחדש את סצנת הקוקטיילים העולמית... (צילום: יח
דור חדש של ברמנים שמותח את גבולות הערבוב ומגדיר מחדש את סצנת הקוקטיילים העולמית... (צילום: יח"צ) World Class 2016 – בתחרות העולמית השמינית, ובשבילנו השלישית (כי בשתיים האחרונות השתתפנו), יתחרו מעל ל-10,000 ברמנים, מ-54 מדינות ויתמודדו על התואר 'הברמן הטוב בעולם'. המיונים לתחרות 'וורלד קלאס ישראל' יוצאים בימים אלה לדרך. מיקסולוגים מכל קצוות הארץ מוזמנים להירשם, כדי שאפשר יהיה לבחור את הנציג הישראלי הבא שישתתף בתחרות האתגרית הזו. בשנת 2014 ייצג אותנו בתחרות בר שירה מה'אימפריאל בר' ובשנת 2015 אריאל לייזגולד ('223', 'בל בוי') היה הפיינליסט של World Class Israel שייצג אותנו בתחרות הבינלאומית שנערכה בדרום-אפריקה. לייזגולד עשה את הלא יאומן והגיע מרחק נגיעה מהתואר הנכסף כשקטף את המקום השני העולמי! כבוד, אין ספק, כבוד לאומי. לתחרות העולמית שנערכה בקייפטאון, נרשמו לא פחות מ-20,000 ברמנים(!) ממדינות שונות, כשהשישה שהעפילו לגמר הגיעו מיפן, יוון, אוסטרליה, בריטניה, צ'כיה וישראל. בסופו של תהליך, גבר לייזגולד על 52 מתוך 54 מתמודדים באליפות והפסיד בחמש נקודות הפרש בלבד, שהן פחות מרבע אחוז, למיצ'יטו קנקו, המתמודד מיפן. האמת, קשה להתמודד מול הרובוטיקה היפנית.
לוגו וורלד קלאס - עותק
לוגו וורלד קלאס - עותק
בתחרות העולמית משתתפים מיקסולוגים מרחבי העולם, משנחאי ועד סידני, מלונדון ועד לוס אנג'לס. דור חדש של ברמנים שמותח את גבולות הערבוב מהר יותר ורחוק יותר מאי-פעם ומגדיר מחדש את סצנת הקוקטיילים העולמית. לתחרות ולבחירת הברמן הטוב ביותר בעולם אחראית חברת דיאג'יו העולמית. בכל שנה מתקיימת התחרות בלוקיישן חדש ומפתיע והשנה ייערך הגמר היוקרתי במיאמי. הזוכה המאושר יזכה בפרס גדול, יהפוך לשגריר של דיאג'יו ויופיע בהרצאות ובכנסים בכל העולם. 50 ברמנים מובילים מהברים הטובים בעולם מתחרים בתחרות היוקרתית בסדרה של אתגרים מורכבים במטרה לזכות בתואר 'הברמן הטוב בעולם'. במהלך התחרות עוברים המתחרים מספר שלבי מיון ולאחריהם תתמודד נבחרת מצומצמת בסדרה של תחרויות כדי לבחור את הברמן שייצג את ישראל בגמר הבינלאומי. מטרת התחרות היא הקניית ידע וכלים מקצועיים על-מנת להפוך את המשתתפים למאסטרים בתחום. במהלך התחרות המפרכת ניצבים בפני הברמנים אתגרים קשים במיוחד, והם נדרשים להוכיח יצירתיות, חדשנות, תושייה, דיוק, תאטרליות, יכולת ורבלית מעולה, יכולת לארח וליצור קשר טוב עם הלקוח, תודעת שירות גבוהה ועוד. בקיצור, קורס טיס למיקסולוגים. שופטי התחרות הם מעין 'גורואים' של עולם האלכוהול, ביניהם: אנשים שעשו היסטוריה בענף, מחברי ספרים חשובים בתחום, ברמנים אגדיים שאחראים לחלק מהקוקטיילים המסתובבים בעולם - חלקם אף החזירו למרכז הבמה את הקוקטיילים הקלאסיים, ועוד כמה מיתולוגיות מעולם האלכוהול שדרכם אפשר להבין את המשפט: "אלוהים נמצא בפרטים הקטנים". רוצים להשתתף בתחרות? אתם חושבים שאתם יכולים לעמוד באתגרים? היכנסו לאתר התחרות והציעו את מועמדותכם. בהצלחה מסנהדרינק: http://www.worldclassil.com/