קארינה סוטו וולסקז, אחת הברמניות הכי נחשבות בפריז, מגיעה לארץ לתת מאסטר קלאס ולהתארח באימפריאל. אבירם כץ מסביר למה כדאי לכם ללכת

אם היינו מקבלים צ'ייסר על כל פעם שכתבנו כאן ושיבחנו את ה-Imperial Craft Cocktail Bar, היינו כבר שיכורים מזמן. בעצם אה, רגע... הסיבה שאנחנו שוב כותבים עליהם היא שהאימפריאל לא מפסיק לרדת מהכותרות ולייצר עניין ותוכן. הפעם הם מביאים לארץ, במסגרת שיתוף פעולה חדש עם מותג המים Perrier, את אחת הדמויות החשובות והמסקרנות בסצינה הפריזאית, ובכלל בתעשיית האלכוהול העולמית: קארינה סוטו וולסקז (Carina Soto Velasquez), אחת מהבעלים של בר ה-Candelaria המצליח בפריז. קארינה נולדה וגדלה בקולומביה, עבדה שם בתחום המסעדנות והגיעה לפריז, שם למדה שיווק וניהול אירוח בבית ספר למלונאות. היא שימשה כמנהלת ב-Experimental Cocktail Bar, בר הקוקטיילים פורץ הדרך של פריז. האקפסרימנטל היה הבר שהחזיר את הקוקטיילים להיות סקסיים ואופנתיים בפריז, וההצלחה הגדולה שלחה אותם לפתוח גם בניו יורק, לונדון ואיביזה. קצת כמו ה-223 שלנו, האקספרימנטל הוא הבר שכל מי שהפך להיות משהו בתעשיית הקוקטיילים היה חייב לעבור מסלול התחנכות שם. אגב, ניית'ן בולקיה, הרכש הצרפתי של האימפריאל, עבד באקספרימנטל לפני שהחליט שהשמש הקופחת והחוף המטונף של תל אביב עדיפים על עיר האורות. את ה-Candelaria קארינה פתחה יחד עם אדם טסו (שהפך לבעלה עם הזמן, וגם מצטרף לביקור) וג'ושוע פונטיין. בר קוקטיילים ששם דגש רב על מזקל וטקילה, עם תפריט מצומצם יחסית, אך כזה שמתעדכן תדיר, והרבה הייפ ואווירה סקסית מחתרתית.

קרינה סוטו רוחב
קרינה סוטו רוחב
בשביל להגיע לקנדלריה צריך לעבור דרך דלת סתרים הממוקמת בדוכן טאקו - speakeasy סטייל - כמו הברים של ניו יורק בתקופת היובש. בכלל, הסגנון הזה של בר בתוך בית אוכל מהיר ולא קשור תופס חזק מאוד בפריז. קנדלריה שוכן בתוך דוכן טאקו, המונשיינר, עוד בר קוקטיילים מוצלח, נמצא בתוך פיצרייה. גם מחוץ לאקספרימנטל, ל-little red door ול- Curio Parlor לא תמצאו יותר מדי שלטים עם שם המקום. וזו רשימה חלקית בהחלט. זו הסצינה של פריז כרגע, ונוכח הביקור האחרון שלי אני יכול להעיד כי היא פורחת. אמנם הברים נסגרים ב-2:00 (אבל על אמת. מגרשים אותך החוצה) אבל עד אז הם מלאים באנשים ובהורמונים. הקנדלריה הוא אחד הברים המרגשים, המקצועיים וה'נכונים' (תסלחו לי על המילה הזו, אני שונא אותה לא פחות מכם, אבל במקרה הזה היא באמת מוצדקת) שיצא לי לחוות בשנים האחרונות. מאוחר יותר פתחה הקבוצה גם את La Mary Celeste, עם אופי ביסטרואי יותר, ואת Glass, עם אופי פרוע יותר, וגם - לשם שינו - בר שפתוח גם אל תוך השעות הקטנות של הלילה. הקנדלריה נחשבת לספינת הדגל, ולאחד מהברים הטובים בעולם (מקום 9 בדירוג של Drinks International, הרשימה הנחשקת בתעשיית האלכוהול העולמית), וההגעה של קארינה אלינו היא עוד הוכחה לסצינה הקטנה והאיכותית שנבנית כאן. קארינהתגיע לארץ כדי לתת שני מאסטר קלאס, וערב בתור ברמנית אורחת, כיאה למסורת של האימפריאליסטים. אם בא לכם לשמוע קצת איך עושים את זה באירופה, "כיצד לקפוץ מאחורי הבר ולהפוך ליזם", נסו להשיג מקום ל8/9.7 באימפריאל (13:00, 70 שקלים). אם סתם בא לכם לשתות את הקוקטיילים של קארינה, נסו להזמין מקום ל-7.7, יום שני, אז היא תארח (יחד עם ניית'ן וצוות האימפריאל המקומי) מאחורי הבר. אני מתכוון להיות שם ולשתות עד שארגיש שוב בפריז.