סיירת סנהדרינק חורשת את הארץ בחיפוש אחר מזיגת הבירה המושלמת. והפעם: פרגולה בר בגבעתיים…

רחוב כצנלסון בגבעתיים מסתמן כ"עמק האלכוהול" המקומי. בטווח של כ-200 מטרים ישנם לא פחות מחמישה פאבים, ואלו, פחות או יותר, כל הפאבים בעיר. המקומות מתבססים על קהל מקומי צעיר, ולא נראה שתפגשו שם הרבה מבקרים שיעשו דרכם מהבועה לבלות באחד ממקומות אלה, וחבל.

הרעיון של בירה "בקטנה" מבורך, אך יש צורך לקחת אותו צעד אחד קדימה ולאפשר מספר סוגי כוסות לסגנונות בירה שונים ולא להרוס את חווית השתייה עם כוס ומזיגה לא נכונים...
הרעיון של בירה "בקטנה" מבורך, אך יש צורך לקחת אותו צעד אחד קדימה ולאפשר מספר סוגי כוסות לסגנונות בירה שונים ולא להרוס את חווית השתייה עם כוס ומזיגה לא נכונים...
הרעיון של בירה "בקטנה" מבורך. כדאי לקחת אותו צעד קדימה ולא להרוס את חווית השתייה עם כוס ומזיגה לא נכונים הפרגולה הוא פאב שכונתי קטן וחללו כולל בר יפה, כמה שולחנות גבוהים בפנים ועוד מספר מקומות בחוץ. כשהיינו במקום החלוקה היתה די ברורה: בפנים, עם המוזיקה הרועשת, ישבו הצעירים ובחוץ, בשקט היחסי, ישבו המבוגרים יותר. הבירה נמזגת בשלוש מידות: שליש, חצי ו"בקטנה", הלכנו על קסטיל בקטנה - רעיון נחמד מאוד למי שרוצה לשתות ולא יכול לשתות הרבה או למי שרוצה לטעום מספר סוגים של בירה. אז הרעיון נחמד אך למרות זאת מפוספס, והנה למה: הזמנו בירה בלגית עשירה בארומות וחזקה באלכוהול, קיבלנו אותה בכוס מיץ קטנה מלאה עד הסוף וללא קצף. היו שאמרו שזה מזכיר להם כוס קידוש לשבת. קבלו עצה קטנה: הלכתם על רעיון מדליק, תמשיכו אתו עד הסוף ותחזיקו במלאי גם כוסות שיתאימו לבירות בלגיות וכוסות לבירת חיטה, ואל תהרסו לי את החוויה עם כוס לא מתאימה. המטבח של הפרגולה הוא בעצם פס עבודה אחד שנמצא מאחורי הבר ופתוח לעין כל. כל הכבוד על האומץ לתת לכולם לבהות במטבח, והאמת היא שהוא ממש נקי ומסודר. אז מה היה לנו שם?    
מזיגה
מזיגה
מזיגה: עמדת מזיגה מצוחצחת ומסודרת, המזיגה מהירה ויעילה, אם כי לא ממש מדוקדקת על-פי כל הכללים.      
הגשה
הגשה
הגשה: הבירה מוגשת בכוסות ממותגות של שליש או חצי. הכוסות נקיות ומתחת לכל כוס תחתית, אך אין הקפדה על התאמת התחתית למותג. הרעיון של בירה "בקטנה" מבורך, אך יש צורך לקחת אותו צעד אחד קדימה ולאפשר מספר סוגי כוסות לסגנונות בירה שונים ולא להרוס את חווית השתייה עם כוס ומזיגה לא נכונים.      
איכות
איכות
איכות: הטובורג שביקשנו הגיעה קצת עייפה עם קצף שנעלם מהר, אך הקסטיל, למעט עניין הכוס, והגינס היו טריות וטובות.      
טעימות
טעימות
טעימות: המטבח הוא קטן ולכן התפריט מציע מנות פשוטות ולא מורכבות שבהחלט מספיק בשביל ערב על בירה. אל תבנו על בילוי בפרגולה כשאתם רעבים מאוד - השביעו רעבונכם במקום אחר ובואו לפרגולה בשביל הבירה.      
חוויה
חוויה
חוויה: בר שכונתי נחמד מאוד, עיצוב יפה ומוקפד ואווירה עליזה ושמחה. המוזיקה מתנגנת בווליום גבוה, כך שלא הייתי ממליץ לערוך במקום פגישות עתירות דיבורים. עישון מותר רק בשולחנות שבחוץ. רוב הקהל מורכב מצעירים בשנות העשרים ותחילת השלושים.      
ציון
ציון
ציון סופי: אם ניקח בחשבון את המזיגה בכוסות בנפח הסטנדרטי - הפרגולה עומדת בסטנדרטים המקובלים למזיגת בירה איכותית וראויה לקבל את תו איכות המזיגה של סנהדרינק. לגבי המזיגה בכוסות הקטנות יש מקום לשיפור.  

לוגו תו איכות - קוביה
לוגו תו איכות - קוביה

פרגולה בר. כצנלסון 52, גבעתיים