בכל פעם שאתם רואים את מדבקת תו האיכות של סנהדרינק, אתם כבר יודעים שיש לכם עסק עם מקצוענים…

נכנסתם לפאב שאתם אוהבים, הזמנתם את הבירה החביבה עליכם, התרווחתם לכם על הכיסא ואז – במקרה הטוב תקבלו את הכוס שהזמנתם, תלגמו ממנה, תשחררו אנחת הנאה ותרגישו איך כל תלאות היום נשטפות מכם. במקרה הלא טוב, הבירה תגיע בכוס הלא מתאימה. אולי היא תהיה מלוכלכת, אולי תהיה חמה או קרה מדי, אולי יהיו לה ריחות לוואי או שבבירה לא יהיו מספיק גזים ואז תשחררו אנחת צער ותתבאסו.

פאבים וברים שיעמדו בכללי המזיגה, יזכו לתו איכות שאומר בפשטות: כאן נותנים כבוד לבירה! (צילומים: יח
פאבים וברים שיעמדו בכללי המזיגה, יזכו לתו איכות שאומר בפשטות: כאן נותנים כבוד לבירה! (צילומים: יח
פאבים וברים שיעמדו בכללי המזיגה, יזכו לתו איכות שאומר בפשטות: כאן נותנים כבוד לבירה! (צילום: יח"צ) בכל מקרה, לא יד המקרה היתה כאן, זו גם לא ממש אשמתו של זה שבישל את הבירה או ההוא שהוביל אותה. האחריות המלאה על הבירה שלכם, מתחילה ונגמרת בצוות הפאב. צוות טוב, שמקפיד על הפרטים, יבטיח לכם חווית שתייה מהנה וישלים את המאמץ שהתחיל במבשלה: לייצר עבורנו את הבירה הטובה ביותר. צוות שלא שם לב לפרטים, יכול להרוס לנו את הבירה. זאת הסיבה שסיירת "סנהדרינק" פושטת בשנה האחרונה על פאבים, ברים ומסעדות ברחבי הארץ ומגישה לכם ביקורת מקצועית על חווית הצריכה של הבירה, על-פי פרמטרים קבועים:
מזיגה
מזיגה
ברז הבירה הוא הקצה הגלוי של מערכת המזיגה הנחבאת אל הכלים. למזיגה של בירה ישנם כללים שמטרתם להוציא מהברז את התוצאות הטובות ביותר. אם זו מזיגה איטית שמייצרת ראש קצף מרשים, או מזיגה מהירה בשעות לחץ. ניקיון עמדת המזיגה והברזים ועבודה מקצועית של המוזג, יבטיחו התחלה טובה לכוס בירה מושלמת.
הגשה
הגשה
זמן הגשה - האם זה היה מהיר או שמא הכוס חיכתה בבושת פנים למלצר עד שהתפוגג הקצף? גם לכוס המאחסנת את הבירה תפקיד מרכזי בהצגת המוצר ללקוח ובמיתוג הבירה. ישנן צורות רבות לכוסות ואף נפחים שונים. כל מבשלה בחרה בכוס מסוימת בה תוגש הבירה שלה. כוס שתחמיא להיבטים אותם רצתה המבשלה להדגיש, וכמובן - תישא את לוגו המבשלה בגאווה. ניקיון - בנוסף לצורת הכוס ולנפחה המתאים, קיימת חשיבות רבה גם לניקיון הכוס. שאריות שומן על הדפנות ידכאו את ראש הקצף של הבירה ויעלימו אותו, גם שאריות חומרי ניקוי בכוס ישפיעו על טעמה של הבירה. טמפרטורה - טמפרטורת הכוס בזמן ההגשה יכולה להשפיע על הבירה שלכם. כוס חמה או קרה מדי תגרום להקצפת יתר. תחתית - לא פחות חשובה, היא התחתית עליה מניחים את הכוס: האם קיבלתם תחתית או נאלצתם לשבת ליד שולחן שנרטב מהכוס? וגם: האם התחתית תאמה את מותג הבירה אותו הזמנתם?
איכות
איכות
בירה טובה בכוס אינה דבר שקורה מעצמו. הבירה צריכה טיפול נכון בנקודת המזיגה - לפני המזיגה ואף אחריה. טיפול רשלני ולא אכפתי יזרים לכם לכוס בירה מקולקלת, למרות שהבירה יצאה הכי טובה שאפשר תחת ידיו של המבשל. מזיגה של שאריות בירה בצנרת, מזיגה של בירה מחבית שנפתחה כבר מזמן ולחצים לא נכונים במערכת המזיגה - כל אלה יביאו לירידה משמעותית באיכות הבירה והתפתחות טעמי לוואי.
טעימות
טעימות
בעשר השנים האחרונות עבר עולם הבירה בארץ מהפכה: ממגוון אדיר של ברז אחד או שניים על הבר הגענו למצב של אפילו 50 ברזים שונים של בירה במקום אחד וזה יוצר אתגרים. האם הצוות בקיא במגוון הבירות הנמזגות ומפגין מקצועיות? האם המלצר מכיר את סגנונות הבירה הנמזגים ויודע להתאים ללקוח בירה לפי טעמו? פינוק קטן ליד הבירה תמיד יתקבל בברכה, האם קיבלתם משהו ללוות אתו את הבירה? ומכיוון שישראלים לא נוהגים ללגום בלי לנשנש, האם יכולתם להזמין מהתפריט ליווי מתאים לבירה?
חוויה
חוויה
בסופו של דבר באנו ליהנות והנאה מבילוי היא מכלול של דברים מלבד הבירה: האווירה, המוזיקה, החניה, האוכל, העלות, החיוך של העובדים, כל אלה יעזרו לקבוע אם המקום מתאים לקבל את המלצתנו. כל הפרמטרים הללו משפיעים על חווית השתייה והבילוי בפאב וגם על פיהם נמדוד ונעריך מקומות שונים המוזגים בירה מחבית. אנו בסנהדרינק מקווים שמדד זה יעזור להעלות את איכות המזיגה, המקצועיות של המקומות וישפר את חווית השתייה ויגרום לכם להנאה מושלמת מכוס הבירה שלכם. המקומות שזכו בתו איכות המזיגה של סנהדרינק מדביקים את תו האיכות בכניסה לבר או לפאב, כך תוכלו לזהות אותו בקלות.
תו איכות מזיגה 2016
תו איכות מזיגה 2016
 

את כל ביקורות הבירה שנערכו עד כה תוכלו למצוא באתר סנהדרינק:

http://bit.ly/Sanedrink

וגם בעמוד הפייסבוק שלנו:

https://www.facebook.com/Sanedrink/

רוצים לספר לנו על המקומות בהם אתם אוהבים לשתות את הבירה שלכם כדי שנשלח אליהם את סיירת סנהדרינק? שלחו לנו מייל למערכת סנהדרינק:

[email protected]

או שילחו לנו הודעה בעמוד הפייסבוק שלנו:

https://www.facebook.com/Sanedrink/