סיירת סנהדרינק חורשת את הארץ בחיפוש אחר מזיגת הבירה המושלמת. והפעם: 'יהושע' בתל-אביב…

יהושע. בר בסגנון הברים של רחוב אלנבי בבן-יהודה. מרגיש כמו מקום בתל-אביב של לפני עשרים שנה. גינס מהחבית שנמזגת כמו שצריך וגוסר בלונד שיוצאת ממותגת כמו שלא דמיינו. מוזיקה של רוק בר עדכני ואיכותי. גיטרה של ג'ק דניאלס בארון. ויסקי בתאים פרטיים על הקירות. החוויה הראשונה מיד כשנכנסים למקום היא הרגשה של שוק טוטאלי. מקומות כאלה קיימים באמת רק באלנבי ובחלקים מוזרים של בודפשט. האמת שגם ה'צ'ירס' של פלורנטין קצת דומה ברוחו, אבל אחר קצת. יותר שמח.

הגוסר יצאה פנטסטי, אבל שיפור בגזרת הגינס נדרש בהחלט ובהקדם. השירות לא רע וגם לא מלהיב, אבל לפחות בעניין הבירה הוא מוקפד וקיים... (צלם: דוד הירשפלד)
הגוסר יצאה פנטסטי, אבל שיפור בגזרת הגינס נדרש בהחלט ובהקדם. השירות לא רע וגם לא מלהיב, אבל לפחות בעניין הבירה הוא מוקפד וקיים... (צלם: דוד הירשפלד)
הגוסר יצאה פנטסטי, אבל שיפור בגזרת הגינס נדרש בהקדם. השירות לא מלהיב, אבל לפחות בעניין הבירה הוא קיים... הגינס שלו והגינס שלי הם לא אותו דבר. הראשון נמזג נהדר והשני בחוסר יחס והתמדה. הבירה  הרגישה קצת מימית, וזה כבר הרס הכל. יש כזה עניין בגינס כשהיא מימית, הקצף נח עליה ולא חי כחלק ממנה. זה בעצם הופך אותה למיץ בטעם בירה בת-זונה, אבל בין זה לבין גינס יש הבדל נורא גדול. "בשבילי גוסר בלונד", ביקשתי וקיבלתי. בכלל לא ידעתי שיש לה כוס ממותגת. אם לדייק אז האמת היא שלא ידעתי שיש את זה בארץ. וחבל. טעים וקריספי וטיפה מתוק. תחתית תואמת וכוס נקייה. חוסר העקביות בין הבירות קיים, אבל הגוסר טובה וטעימה. אז מה היה לנו כאן?    
מזיגה
מזיגה
מזיגה: הגוסר נמזגה נכון. נאלצתי להציץ מעל תיבת העץ שנבנתה כדי לאחסן את ראשי הברזים, בשביל לראות את תהליך המזיגה, וטוב שכך. היא נמזגה יפה ובהטיה נכונה.    
הגשה
הגשה
הגשה: הבירות מוגשות כולן בכוסות ממותגות התואמות לבירה והתחתיות משלימות את הגשת המותג. הכוסות נקיות ולא דביקות.    
איכות
איכות
איכות: הבירה טרייה ונקייה, מוגזת נכון בגזרה אחת ואנמית בשנייה, ורק מתוך טעות אנוש. חוסר עקביות במוצר כמו גינס זה דבר שיכול להפיל בר. אנשים באים לבר בשביל גינס, יותר מאשר לכל בירה אחרת.    
טעימות
טעימות
טעימות: לא הוגשו לנו נשנושים כלשהם לצד הבירה, וגם לא הוצע לנו תפריט אוכל.    
חוויה
חוויה
חוויה: מעורבת. רוק בר שכונתי עם מגוון בירות וויסקי וכדור דיסקו. שירות לא מתאמץ ולא באמת אדיב, אבל לא נכלל בנישה של שירות אנטיפטי. מוזיקה שזזה מרוק קלאסי ועד מיינסטרים מספרות עכשווי.    
ציון
ציון
ציון סופי: הגוסר יצאה פנטסטי, אבל שיפור בגזרת הגינס נדרש בהחלט ובהקדם. השירות לא רע וגם לא מלהיב, אבל לפחות בעניין הבירה הוא מוקפד וקיים. בסך-הכל האווירה במקום מעניינת ולא רעה.

מומלץ סנהדרינק!

תו איכות מזיגה 2016 - עותק
תו איכות מזיגה 2016 - עותק

יהושע בר. בן-יהודה 22, תל-אביב