סיירת סנהדרינק חורשת את הארץ בחיפוש אחר מזיגת הבירה המושלמת. והפעם: 'בארוד' בירושלים…

שכשנשאלים על מקומות שמגישים בהם איכותית, יש מספר מקומות שעולים בראש ישר על ההתחלה - כאילו השם מדבר לפני המזיגה. האמת שעד עכשיו פשוט פחדתי להכניס עין בוחנת למקומות העתיקים. כאילו משהו בי לא רוצה לתת לאידיאל הרומנטי של הברים הוותיקים האלה להתאייד.

המקום מדייק בכללי המזיגה וההגשה ומתמיד בהעברת חוויית אירוח ביתית ירושלמית קלאסית ללקוח...
המקום מדייק בכללי המזיגה וההגשה ומתמיד בהעברת חוויית אירוח ביתית ירושלמית קלאסית ללקוח...
"המקום מדייק בכללי המזיגה וההגשה ומעניק ללקוח חוויית אירוח ביתית ירושלמית קלאסית..." (צלם: דוד הירשפלד) הברים העתיקים בחיפה. הבר היחידי בערד. עמירם, המנזר ואלירון בתל-אביב. בארוד בירושלים. וכן - עדיין בכל בדיקה חוזרת היא לא מאכזבת. אולי הקסם בבארוד הוא שתמיד אחד מנציגי המשפחה יושב על הבר ומדייק ולכן הצוות דואג להקפיד גם בשעות הלחץ הגדולות. אולי זה הברז הישן ששומר על הטעם, ואולי זה בעצם הכניסה למרחב הנוסטלגי הירושלמי האחרון שפשוט מאפשר לכל גינס במקום להיות מושלמת. קשה שלא להתפתות ולהזמין על ההתחלה גינס בבארוד, אפילו שכבר יצא לי להחליט לטעום כאן את שאר הברזים. והם טובים. הבירות יוצאות בכוסות נכונות, נקיות וממותגות, אך התחתיות אינן תואמות. בבארוד לא מגישים איזה נשנוש קטן ליד הבירה, אבל מדי פעם כשיש להשיג מקבלים צלוחית תורמוסים. השירות בבארוד הוא קלאסי ואדיב, עובדי המקום כולם יודעים לענות על שאלות ואין המתנה מרובה למלצר או מוצר. איזור העבודה אמנם קטן יחסית, אבל נקי ומסודר וכך גם עמדת הברזים. הכוסות כולן עוברות פוליש ושטיפה ידנית ולכן אינן חמות אף פעם. אז מה היה לנו שם?    
מזיגה
מזיגה
  מזיגה: הבירות נמזגות נכון ולפי חוקי המשחק. הגינס נמזגת בשלבים והטובורג נמזגת בהטיה ומזיגה רציפה. הבירות מוגשות עם ראש קצף נכון ומדויק. אגב, בישיבה סביב שולחן מקבלות הבירות קדימות ומגיעות כמעט תמיד מדויקות.    
הגשה
הגשה
  הגשה: השירות נהדר ועובד לפי כל כללי המשחק. המלצריות רובן מלוות את המקום לאורך שנים ואת הבר מאכלסת דניאלה – הבעלים, בליווי ברמנית משתנה. המקום מדייק את ההגשה של כל המנות במקום ומתמיד בהעברת חוויית אירוח ביתית ירושלמית קלאסית ללקוח.    
איכות
איכות
  איכות: הבירה הנמזגת טרייה וקרה, מוגזת וטעימה. אין עדויות לבירה שחיכתה או ישבה בצנרת ארוכה. מערכת המזיגה אמנם ישנה, אבל שמורה.  
טעימות
טעימות
  טעימות: הבירה לא מוגשת בדיפולט עם נשנוש, וחבל. זאת באמת הנישה בה המקומות הוותיקים מוכרים כמי שמקפידים על המוצרים המשלימים. אבל לצערנו תורמוס חסר כרגע בירושלים ולכן כשהוא מגיע – זו אכן הפתעה מבורכת.    
חוויה
חוויה
  חוויה: מדהימה, ולא רק בגלל הנוסטלגיה הירושלמית. השירות עוטף, האוכל מצוין, הבירה נמזגת נהדר ומבחר האלכוהול פשוט מאתגר ומעניין.    
ציון
ציון
  ציון סופי: הישר משנות התשעים מגיע אלינו בר עם תודעה של מסעדה ומניירות של בית ס"ט בעין כרם עם בר נעים וכייפי עם אחד מברזי הגינס הטובים בישראל. בהחלט שווה לחזור לבקר ולשתות פעם אחר פעם.  

מומלץ סנהדרינק!

לוגו תו איכות - קוביה
לוגו תו איכות - קוביה
  בארוד. יפו 31, חצר פיינגולד, ירושלים