סיירת סנהדרינק חורשת את הארץ בחיפוש אחר מזיגת הבירה המושלמת. והפעם: קינג ג'ורג' בתל-אביב...

כבר יותר מעשור שאני עובר, בשעות הצהרים, ליד מקום אחד ברחוב קינג ג'ורג' בתל-אביב ורואה אנשים ממתינים מחוץ למקום. תמיד סקרן אותי מה כל-כך טוב במקום הזה שהוא זוכה לפופולריות כזו, אבל התור הרתיע אותי מלהיכנס למקום ולבדוק בעצמי. ועכשיו קרה המקרה, עברתי ליד המקום ובאורח פלא לא היה תור בחוץ. מיד החלטתי לנצל את ההזדמנות כדי להרוות את הצימאון של צהרי קיץ תל-אביבי לח וחם, ואגב כך לבדוק מה קורה שם.

אין הקפדה על כללי המזיגה הנכונים, אלא מזיגה לשם העברת הבירה מהחבית אל הכוס וכמה שיותר מהר להגיש אותה לקוח...
אין הקפדה על כללי המזיגה הנכונים, אלא מזיגה לשם העברת הבירה מהחבית אל הכוס וכמה שיותר מהר להגיש אותה לקוח...
"אין הקפדה על כללי המזיגה הנכונים, והיא מתבצעת לשם העברת הבירה מהחבית אל הכוס וכמה שיותר מהר ללקוח..." המקום היה די מלא ובקושי הצלחנו למצוא שני מקומות אחרונים פנויים על הבר. האוכלוסייה היתה מגוונת למדי וכללה מבוגרים, צעירים, פנסיונרים ואנשי עבודה. מיד כשהתיישבנו הוגשו לנו עם התפריט קערית גרגרי חומוס וצלוחית חמוצים. מולנו על הבר ישבו שתי בנות בשנות העשרים המוקדמות לחייהן, הן הזמינו ארבעה צ'ייסרים והזמינו את שני הברמנים להרים איתם כוסית, הסצנה, שכאילו נלקחה מסדרת טלוויזיה אמריקאית, הצליחה לעניין את כל היושבים על הבר שהיו מוקסמים מהאינטראקציה שמזוהה יותר עם שעות הערב מאשר עם שעות הצהרים. הזמנו כוס בירה ומנת פתיחה בקטנה. הברמן שאל אם אנחנו רוצים את זה במסגרת הארוחה עסקית ואנחנו ענינו בשלילה, אבל הוא לא היה רגוע ולבסוף ביקש את עזרתו של הקולגה שלו להסביר לנו שעדיפה לנו העסקית כי אז נקבל שתי מנות פתיחה באותו סכום. כל הכבוד לדאגה ולאכפתיות. מבחינת החבית ההיצע מסתכם בגולדסטאר קלאסית ובגולדסטאר אנפילטרד. תפריט האוכל מגוון מאוד, המנות גדולות והמחירים סבירים ביותר, אך מעל הכל, כבש המקום לבנו בזכות צוות הבר, שהשרה אווירה נינוחה, עליזה וביתית. אז מה היה לנו שם?    
מזיגה
מזיגה
מזיגה: עמדת המזיגה ומערכת המזיגה נקיים ומסודרים, אין הקפדה על כללי המזיגה הנכונים, אלא מזיגה לשם העברת הבירה מהחבית אל הכוס וכמה שיותר מהר להגיש אותה לקוח. פיית המזיגה שוקעה בתוך הבירה, דבר שמאפשר היווצרות זיהום על הפייה והעברת טעמי לוואי לבירה.      
הגשה
הגשה
הגשה: הבירה מוגשת בכוסות גולדסטאר ממותגות ועל-גבי תחתית תואמת. הכוסות לא היו נקיות דיין ובועות הגז נדבקו לדפנות במקום להשאיר אותן נקיות וצלולות.      
איכות
איכות
איכות: הבירות, הגיעו קרות כראוי, אם כי מראה הבירה בכוסות לא היה אחיד. ראש הקצף לא היה דחוס והבועות היו גדולות מאוד - דבר המעיד על לחצים לא נכונים במערכת המזיגה.      
טעימות
טעימות
טעימות: חמוצים וגרגירי חומוס הוגשו מיד על חשבון הבית. התפריט כלל מנות קטנות לליווי הבירה ומנות גדולות ומגוונות לרעבים יותר, במחירים נוחים. אכן מקבלים כאן Value for money.      
חוויה
חוויה
חוויה: זוהי הנקודה שהרשימה אותנו יותר מהכל. הרגשנו כאילו קפצנו לחו"ל לכמה דקות, המקום המה אנשים אך לא היה דחוס ורועש, הצוות היה חביב ויעיל והקהל מגוון. המשותף לכולם היתה האתנחתא הקלה שלקחו מהשגרה שבחוץ. העיצוב, השירות והצוות העניקו לנו הפסקה קצרה מהטרוף - תענוג.      
ציון
ציון
ציון סופי: גם אם המקום אינו מוגדר כמקום של בירה, ולמרות שהבירה אינה במרכז, עדיין צריך ואפילו קל יותר להקפיד על מזיגה נכונה ומקצועית ועל איכות בלתי מתפשרת של הבירה. למרות האווירה המדהימה והאוכל הטוב, מבחינת מזיגת הבירה המקום אינו עומד בקריטריונים למזיגה איכותית ולכן אינו מקבל את תו האיכות של סנהדרינק. נשמח לשוב ולבקר במקום בעתיד הקרוב ולהיווכח שהליקויים שמצאנו טופלו.   קינג ג'ורג'. קינג  ג'ורג' 26, תל-אביב