סיירת סנהדרינק חורשת את הארץ בחיפוש אחר מזיגת הבירה המושלמת. והפעם: 'אוונגרד' ברמת-החייל…

רעב קטן של צהרים לאחר הקלטת תוכנית הרדיו של סנהדרינק ברמת החייל, בתוספת חוסר, זמן גרם לנו לדלג על ביקור הקבוע ב'האדסון' ולקפוץ ל'אוונגארד' ברחוב הברזל 3. לא היינו במקום שנים והחלטנו להיכנס בשעת צהרים ולשבת לאיזה ביס קטן ובירה על הבר.

הבירה שהוגשה לנו לא היתה טרייה, תוסיפו לזה את העובדה שהבירה היתה חסרת גז כמעט לחלוטין, והנה לכם בירה גרועה...
הבירה שהוגשה לנו לא היתה טרייה, תוסיפו לזה את העובדה שהבירה היתה חסרת גז כמעט לחלוטין, והנה לכם בירה גרועה...
הבירה שקיבלנו  לא היתה טרייה, תוסיפו את העובדה שהבירה היתה חסרת גז כמעט לחלוטין, ותקבלו בירה גרועה... אוונגרד היה מחלוצי המבורגרי האיכות בארץ, ובכלל, עוד לפני שעבר לרמת החייל ושכן באבן גבירול, היה אוונגרד דיינר אמריקאי איכותי שמגיש אוכל מנחם וטוב לצד בירה טובה ואיזה מסך עם שידורי ספורט ברקע. בינינו, מה צריך יותר הבנאדם. המקום היה כמעט ריק בשעה שבה נכנסנו, כנראה אחרי הפיק של הצהרים, ואנחנו ישר הלכנו לבר. לא אחפור כאן על השירות - (המבולבל גם כשהמקום די ריק, והאוכל - שבסך הכל היה בסדר, רק הגיע לאט ולא מסודר) - ונתרכז במה שלשמו התכנסנו ומה שבעצם האוכל מלווה, בירה. במקום היו 7 ברזים שמזגו כמה סוגי בירה, אבל אנחנו הלכנו על הייניקן אקסטרא קולד עם הברז הקפוא וגולדסטאר. אז מה היה לנו כאן?    
מזיגה
מזיגה
מזיגה: עמדת המזיגה נראית בסך הכל בסדר וממוקמת במרכז הבר, אבל הבירה - אוי הבירה. הבירה הוגשה דלוחה, ללא ראש קצף ולא עם הרבה גז.      
הגשה
הגשה
הגשה: כל הבירות הוגשו בכוסות 'חצי' של גולדסטאר כשהן לא ממש נקיות, ללא ראש קצף ועל תחתית אחידה של גולדסטאר.      
איכות
איכות
איכות: הבירה שהוגשה לנו לא היתה טרייה, וכפי הנראה המערכת לא נוקתה המון זמן, תוסיפו לזה את העובדה שהבירה היתה חסרת גז כמעט לחלוטין, והנה לכם בירה גרועה.      
טעימות
טעימות
טעימות: האוכל שהוגש לנו הוכן מחומרי גלם טובים והיה לגמרי בסדר. גם הארוחה העסקית המוצעת באוונגרד סבירה וגם המחיר נוח. ההמבורגר שהזמנו היה טוב, למרות שהברמן התבלבל במידות העשייה, וכמעט בכל דבר אפשרי. אולי בוזנח הלחיץ אותו.      
חוויה
חוויה
חוויה: המקום עדיין זורק אותך אחורה לתקופות של 'הארד רוק קפה' ודומיו, אבל לא מצליח לשמור על חוויה שלמה ולהקפיד על הפרטים הקטנים. אוונגרד הוא עדיין מקום טוב לראות בו איזה משחק, או לתפוס רגע שקט במזגן.      
ציון
ציון
ציון סופי: האוכל באוונגרד טוב יחסית, אבל חווית הבירה כלל לא מספקת. הבירה שמוגשת כאן פשוט לא טובה, למרות שנראה שעם קצת יחס ותשומת-לב לפרטים אפשר בלי שום בעיה להחזיר את כל המערכת לדיוק. קצת יחס לבירה והכל יהיה בסדר. המקום אינו 'מומלץ סנהדרינק', אבל נשמח לחזור לביקור נוסף ולפגוש בירה משופרת.   אוונגארד. הברזל 3, רמת-החייל, תל-אביב