סיירת סנהדרינק חורשת את הארץ בחיפוש אחר מזיגת הבירה המושלמת. והפעם: אגנס בהוד השרון...

לפני קצת יותר מעשור לקחו אותי חברים לפאב בהוד השרון. היה ערב נחמד, שתינו בירה טובה וכמו שאני נוהג הרבה פעמים - הזמנתי שליש גינס לקינוח. הכוס נחתה על השולחן יפה, שחורה, מפתה אך לא ממש שליש, יותר משהו בכיוון של רבע...

"אגנס" הוא מקום חביב על "בירגיקס" המחפשים בירות מיוחדות וכאן אפשר למצוא בירות אורחות בכל חודש...
"אגנס" הוא מקום חביב על "בירגיקס" המחפשים בירות מיוחדות וכאן אפשר למצוא בירות אורחות בכל חודש...
פאב "אגנס" הוא מקום החביב על "בירגיקס" המחפשים בירות מיוחדות וכאן אפשר למצוא בירות אורחות בכל חודש... לאחר ששילמנו את החשבון ביקשתי לדבר עם הבעלים, הערתי לה על ההטעיה וביקשתי שתתקן בתפריט מ"שליש גינס" ל-"גינס קטנה", או משהו בדומה. בתגובה קיבלתי הרצאה שלמה על כך שהכוס עד שפתיה היא שליש, הקצף אמור להיות כלול בכמות ו"בכל המקומות עושים ככה". מכיוון שהאירוע קרה טרם עידן הפייסבוק והקבוצות שקמו להילחם בתופעה, ולא היתה מדיה זמינה בה אפשר לשחרר את הקיטור, פשוט החלטתי שלמקום הזה אני לא חוזר וכך היה - יותר מעשר שנים לא ביקרתי בפאב ההוא בהוד השרון. ועכשיו זה קרה. חבר, שהוגלה לגור באזור הוד השרון ורצה להוכיח כמה האיזור הזה לא כזה שומם, הצליח למשוך אותי לכוס בירה ב'אגנס'. הפאב ממוקם באזור לא נוצץ במיוחד שדווקא מחדד את היותו פאב שכונתי ומשדר תכל'ס, בלי פוזה. המקום אפלולי ולא גדול במיוחד. את הבר מעטרת סוללת ברזים מרשימה, ועל-גבי התפריט מצוין כי במקום קיימת מערכת מזיגה ייחודית וכי חביות הבירה נשמרות בחדר קירור - נקודת פתיחה טובה לכל הדעות. באגנס מציעים לחובבי הבירה שני דילים: האחד, מילוי חוזר לכוס שניה ב-22 שקל, והשני - מסלול בירה ללא תחתית ב-82 שקל. מבחינת מגוון הבירות, זה לא המקום למי שלא מוכן לנסות. בגזרת הבירות הסטנדרטיות אפשר למצוא טובורג, סטלה וגינס. חסר לי מאוד הענף הצ'כי, הבהיר והכהה, שלא קיבל כאן ביטוי. המגוון בחבית כולל מותגים מעניינים, הרבה מהם ישראליים ובבקבוקים אפילו עוד יותר. נקודה טובה לזכות אגנס היא התמיכה בבירות הבוטיק הישראליות וקידומן בתפריט. אז מה היה לנו שם?    
מזיגה
מזיגה
מזיגה: עמדת המזיגה ומערכת המזיגה מרשימים מאוד, אך כמו כל דבר, יש גם את הגורם האנושי שכאן הוא לא ממש היה בשיא הכושר, המוזג קצת הסתבך עם המזיגה ולא מעט כוסות נזקקו למקצה שיפורים לחיזוק הקצף.    
הגשה
הגשה
הגשה: הבירה מוגשת בכוסות חצי בלבד - אין כמות קטנה יותר. ואני שואל, למה לא לגלות אחריות ולעזור לאלה שהגיעו עם רכב לא לעבור על החוק ולאפשר מזיגה גם בכמות כזו שלא תסבך אותם עם ינשופים למיניהם. ההובגובלין שהזמנו הגיעה בכוס של גינס והגינס הגיעה בכוס שלא היתה לגמרי נקייה. הטובורג לעומת זאת היתה יפה וטובה וכך גם שאר הבירות שהוזמנו. הכוסות אמנם מוגשות על-גבי תחתיות, אך אין הקפדה על התחתית התואמת.    
איכות
איכות
איכות: הבירות, ככלל, הגיעו קרות וטריות וראש הקצף היה תקין ברוב הפעמים. את המקרים בהם הוא לא היה תקין אפשר לייחס לעובדה שבאנו ביום מאוד לחוץ כתוצאה מצוות חסר. אני נוטה לחשוב שביום רגיל אין בעיה עם זה.    
טעימות
טעימות
טעימות: האמת, לא נפלתי. אבל שוב, הגעתי ביום בעייתי עם מחסור בכח עבודה, ולכן לא יהיה זה נכון לשפוט את המקום על סמך יום בעייתי אחד. מה שכן, הבירה מגיעה ללא משהו קטן ליד ובתפריט לא מצאנו משהו קטן לנשנוש ליד הבירה. ההמבורגר, לעומת זאת, זכה במחמאות מצד שותפי לשולחן.    
חוויה
חוויה
חוויה: מקום טוב מאוד, אך לא משהו יוצא מן הכלל כפי שציפיתי לפגוש, לפחות על-פי השמועות ששמעתי. האגנס הוא מקום חביב על "בירגיקס" - חובבי בירה, המחפשים בירות מיוחדות ושם אפשר למצוא אותן בדמותן של בירות אורחות בכל חודש. הבירה טובה, מהאוכל קצת התאכזבתי אך מכיוון שבאנו לחפש מזיגה מושלמת של בירה ולא למסע בעקבות מנת הגורמה האולטימטיבית, זה לא מה שישבור אותנו.    
ציון
ציון
ציון סופי: למעט חריקות קטנות, איכות המזיגה אכן עומדת בסטנדרטים המקובלים ואגנס הוד השרון ראוי לקבל את תו איכות.  

לוגו תו איכות - קוביה
לוגו תו איכות - קוביה

  אגנס. בני ברית 4, הוד השרון