סיירת סנהדרינק חורשת את הארץ בחיפוש אחר מזיגת הבירה המושלמת. והפעם: 'דוברין 7' בחיפה…

אחד היתרונות בלהיות תייר היא האפשרות לעצור לדרינק בשעות המוקדמות של היום. למעשה, כחבר מועצת סנהדרינק יש לי את האפשרות לעצור בבר באיזה שעה שבא לי וזה יראה לגיטימי (תודה קיפניס!).

השירות אדיב וחייכני, קבלת הפנים חמה, המקום נקי ומסודר, המוזיקה מצוינת והבירה נהדרת... (צלם: דוד הירשפלד)
השירות אדיב וחייכני, קבלת הפנים חמה, המקום נקי ומסודר, המוזיקה מצוינת והבירה נהדרת... (צלם: דוד הירשפלד)
השירות אדיב, קבלת הפנים חמה, המקום נקי ומסודר, המוזיקה מצוינת והבירה נהדרת... (צלם: דוד הירשפלד) חיפה, העיר התחתית. השעה כבר 12:00 והשוטטות מסביב לרחובות שעוברים שיפוץ דורשת ממני עצירה לכוס של גינס. לא חם, אבל גם לא ממש קר. כלום לא פתוח עכשיו, מלבד כמה דוכני שווארמה וכמובן 'מעיין הבירה', שם אכלתי ארוחת בוקר אלוהית. פעם סיפרו לי על רכבת תחתית שלוקחת אותך במעלה ההר. הכרמלית המפורסמת, לפי הנחיות המוכר בקיוסק, ממוקמת ליד העץ הגדול. רק שליד העץ הגדול יש גם שלט שנראה מבטיח. לוגו עגול שמזכיר את בתי-הקפה של ברלין ודוכני הבירה של ונציה. "דוברין 7". בכניסה ראשונה זה מרגיש כמו מקום של מיקסולוגים, אבל יש כאן גינס. "האמת שהוא פותח בר קוקטיילים תל-אביבי עוד שבוע", סיפר לי המוזג החביב בזמן שהוא נתן לגינס לנוח. מקום חמוד עם אווירה של מדרחוב זאת התחושה בבר היחיד שפתוח בשעות הבוקר בכל מתחם הדאון-טאון של העיר התחתית. גינס, טובורג, וסטונס ואלכסנדר, 25/30 שקל לכולם בגודל שליש וחצי. אז מה היה לנו כאן?  
מזיגה
מזיגה
מזיגה: המזיגה נכונה ונעשית לפי כללי המשחק. הגינס נמזגת בשלבים והלאגר בהטיה והשלמה לתשעים מעלות. ברז הגינס תקול ואין לו מזיגה אחורית, אבל המקום מפצה ומוזג בכל זאת את הגינס בשני שלבים ומגובה שונה נמוך טיפה מהרגיל, מה שמונע הקצפה מיותרת.    
הגשה
הגשה
הגשה: הבירות במקום מוגשות בכוסות ממותגות ועם תחתית ממותגת. הכוס מופנית ללקוח והברזים ממותגים. הכוסות נקיות וקרות.    
איכות
איכות
איכות: הבירה המוגשת במקום טרייה, הלאגר מוגזת נכון והסטאוט קטיפתית, קרה ונעימה. אין ראיות לשאריות של סבון ושאר חומרים ואין ריחות וטעמי לוואי.    
טעימות
טעימות
טעימות: לא הגישו לי טעימות על חשבון הבית ליד הבירה וגם לא הציעו לי תפריט אוכל כלשהו.    
חוויה
חוויה
חוויה: השירות אדיב וחייכני, קבלת הפנים חמה, המקום נקי ומסודר, המוזיקה מצוינת והבירה נהדרת. למקום יש חוויה של בר שבאמת אוהב להיות בר ולא מנסה לתת קטע מיותר.    
ציון
ציון
ציון סופי: המזיגה, ההגשה, האיכות והחוויה - כולם היו מצוינים, ואפילו לרגע לא נתנו לי כלקוח להרגיש מובן מאליו, כמו שחלק מהברים בתל-אביב גורמים לי להרגיש. ההקפדה על הניקיון ועל החיוך בכניסה, בשילוב הנכונות לעזור לתייר שכמוני לשתות עוד גינס, גורמים לי לרצות לחזור.
תו איכות מזיגה 2016 - עותק
תו איכות מזיגה 2016 - עותק
דוברין 7. דוברין 7, חיפה