סיירת סנהדרינק חורשת את הארץ בחיפוש אחר מזיגת הבירה המושלמת. והפעם: 'אורבן' בחיפה…

אורבן בחיפה. ריח חמוץ ובר דביק מקבלים את פני כבר בכניסה. אני מתיישב על הבר ומיד מקבל תחתית. שנייה אחר-כך הברמן נעלם כדי לדבר ארוכות עם איזה בחורה. אחרי שסגר את העניינים שלו אתה, הוא חוזר לבר, מניח מולי מאפרה ומציע לי דרינקים כאילו כלום לא קרה.

המקום אמנם מושקע ויפה, אבל בפועל כשל כמעט בכל האספקטים... (צילומים: דוד הירשפלד)
המקום אמנם מושקע ויפה, אבל בפועל כשל כמעט בכל האספקטים... (צילומים: דוד הירשפלד)
המקום אמנם מושקע ויפה, אבל לצערי, בפועל הוא כשל כמעט בכל האספקטים... (צילומים: דוד הירשפלד) קבוצת שיכורים נכנסת לבר ומתחילה לדבר להריץ דאחקות קולניות. אני מציע להם את הפינה שלי וזז לנקודה קצת יותר רועשת. בחורה חמודה מתיישבת לידי בטבעיות. "אתה תמיד מצלם בירות?", היא שואלת בחיוך לתוך האוזן שלי. "רק כשהן מחייכות אלי", אני עונה ומחייך חזרה לאוזן שלה. אם הם יקלטו שהבחורה שבאה אתם מדברת אתי הם בטח יריבו איתי ואני לא בנוי כרגע למכות. אני לא בנוי אף פעם למכות. צ'ייסר זה הפתרון. אני יודע, אני מרגיש, אני מדמיין ופתאום לכולנו יש טקילה מזוגה על הבר. אני אוהב טקילה. היא יורדת חלק. היא נעימה ולבנה. אני לא יודע איזה סוג היא, אבל כרגע גם לא אכפת לי. היא מחייכת. הם מחייכים. אני מחייך. היא נוגעת לי ברגל וקמה לשירותים. אני מבקש חשבון לפני שהיא תחזור. אם אלך עכשיו לא יהיה פה ריב. הברמן לא קשוב לנעשה סביבו ואני מרים את כוס הבירה ומנסה ללגום. הכוס קרה וקצת דביקה. הקצף שלא היה מלכתחילה נעלם לגמרי. אני מקרב אותה לפי ומיד עולה באפי ריח של עובש. הוא מעקצץ ולא מובן. העובש שלי מהול בסבון. אני מבין שאני עומד לשתות בירה רעה ומתכנן להניח אותה חזרה על הבר. בזווית העין אני קולט שחבורת השיכורים קיבלה את הבירות שלה ומרימה לחיים. זה יהיה מאוד לא מנומס אם לא אשתה. הבירה שלי רעה. היא יותר רעה מרעה, אבל עושה רושם שהחבורה דווקא נהנית ומלבה את הדאחקות בעוד צ'ייסר. הם לא עסוקים מדי בשטויות. הם פה להתחיל הסופ"ש שלהם. אני מניח שטר של חמישים על הבר ונותן לה ליטוף על הגב. מספיק גבוה כדי שלא יעלו על טור, ומספיק נמוך כדי שהיא תבין. בינתיים כבר רשמה לי את המספר שלה. אז מה היה לנו כאן?    
מזיגה
מזיגה
מזיגה: מזיגת הבירה לא מתבצעת לפי הכללים. הגינס אמנם נמזגת נכון, אבל הבקס ממש לא. היא נמזגת רע בתשעים מעלות וברצף עד שהקצף הראשוני מגיע לגובה הנכון.    
הגשה
הגשה
הגשה: הבירה יוצאת מהבר בכוס ממותגת ומוגשת על גבי תחתית. כמעט חבל לי שהכוס מציגה מותג שאני אוהב ומגישה מוצר כל-כך מפוספס.    
איכות
איכות
איכות: הבירה לא טרייה ויש לה טעם מקולקל. יש לה ריח של חומרי ניקוי והיא נטולת גזים לגמרי. הכוס דביקה וחוויית הבירה גורמת לי לרצות להתנתק לתמיד מעולם השתייה.    
טעימות
טעימות
טעימות: לא הגישו לי טעימות כלשהן על חשבון הבית, וגם לא הוצע לי תפריט אוכל כלשהו ליד הבירה.    
חוויה
חוויה
חוויה: השירות כאן לא משהו, ועל הבירה כבר דיברנו, אבל הקהל כאן מתעקש להיות שמח. על פניו מדובר במקום שבהחלט היה יכול לגרום לי לתת לו צ'אנס נוסף, אבל חווית השתייה מטרפדת כל סיכוי.    
ציון
ציון
ציון סופי: אורבן אינו מומלץ סנהדרינק. המקום אמנם מושקע ויפה ועל פניו יש לו את כל הנתונים להיות בר מודרני איכותי, אבל בפועל כשל כמעט בכל האספקטים.   אורבן. נתנזון 16, חיפה