בירה שמתאימה לספורטאים? תאמינו או לא, יש דבר כזה. יוסי בוזנח מספר על הבירה הראשונה בעולם שמשמשת כמשקה אנרגיה שמתאים לשתייה בתום פעילות גופנית

על שלל תכונותיה של הבירה היפות לבריאות נוספת מהיום גם היותה משקה אנרגיה רשמי. LEAN MACHINE של חברת וופט הקנדית, מתיימרת להיות בירת הספורט הראשונה בעולם. מעתה אמרו לברמן "תן לי אייל התאוששות בבקשה" כשאתם מתיישבים על הבר לאחר פעילות גופנית. האם חלומו של כל בטלן שהלך עד הפאב השכונתי מתגשם ושתיית בירה תסייע בהתאוששות הגוף לאחר המאמץ? חברת וופט הקנדית טוענת שכן והרבה יותר מכך, בחברה טוענים שבירת האייל שלה, טעימה, מרעננת ובנוסף מהווה משקה האנרגיה המושלם.

הכל מושלם. עכשיו רק צריך להתחיל לרוץ...
הכל מושלם. עכשיו רק צריך להתחיל לרוץ...
הכל מושלם. עכשיו רק צריך להתחיל לרוץ... LEAN MACHINE, פותחה על ידי צוות מדענים קנדי, ואם נכונות טענותיהם לגבי תכונותיה, הרי שמדובר במהפכה של ממש, ושילוב מושלם בין שני עולמות - משקאות אנרגיה ובירה.  כל בירה היא משקה איזוטוני המכיל מלחים, מינרלים, ויטמינים ופחמימות, אך במקרה של וופט מדובר במשקה שפונה ישירות לעוסקים בספורט, במטרה ליצור בירה מרעננת ומשקה חברתי המכילה מרכיבים החיוניים לגוף לאחר מאמץ. הבירה פותחה על ידי קבוצת מדענים ומכילה אלקטרוליטים, נוגדי חימצון, מלחים וויטמינים. בנוסף לכך היא מתהדרת בתכולת חלבון גבוהה העומדת על כ-7%. כל זאת עטוף במעטפת אנרגטית המכילה פחמימות מורכבות והערך הקלורי שלה נמוך ועומד על 77 קק"ל לפחית של 355 מ"ל. מפתחי הבירה טוענים ש LEAN MACHINE מסייעת לגוף להתאושש בצורה טובה יותר מכל משקאות הספורט הקיימים כיום בעולם. "כל בירה היא משקה בריא", כך הם אומרים, "אך בתהליך הבישול מאבדים חלק מוויטמינים והחלבונים הקיימים בלתת. אנו הצלחנו לשמר את כולם בצורה מיטבית ולהוסיף לה מרכיבים ההופכים אותה למשקה הבריאות האולטימטיבי. ייצרנו בירה המאפשרת לספורטאים ליהנות מבירה צוננת ומרווה לאחר פעילות מאומצת ובמקביל להעניק לגופם ולשרירים את המרכיבים החיוניים הדרושים לו להתאוששות מלאה". "בירה וכושר "אמנם נשמע לכם כמו המצאה בוזנחית לעצלנים, אך מדעני וופט הוכיחו כי הנוסחא הייחודית שלהם אכן הופכת את הבירה למשקה איזוטוני כמעט מושלם המקל על הגוף לספוג חזרה את המרכיבים הדרושים לו לאחר מאמץ פיזי. מעבר לזה, הרכב הבירה, הופך אותה לבעלת ערך תזונתי טוב בצורה משמעותית מכל משקה אנרגיה סוכרי הנמצא כיום בשוק. והטעם? גם על זה חשבו החברים בקנדה ומבטיחים שלא מדובר בעוד משקה דלוח ומיימי כמו שאר מוצרי הבירה מועטי האלכוהול. זו בירה פרימיום לכל דבר, המכילה 3.2% כוהל בנפח והם מבטיחים שהיא טעימה ומרעננת כמו הלאגר הבהיר שאתם שותים כיום. אני מחכה לטעום, כי אם הם הצליחו, אכן מדובר במשקה מושלם. בנוסף לבירה הרגילה מיוצרים עוד שלוש בירות מתובלות, בטעם לימון, דבש ופלפל. אהה ושכחתי, הן כולן ללא גלוטן. אויייייייייי, נהייתי צמא, מישהו מצטרף לבירה?