טל חוטינר, גבר (גם) של וודקות, בדק בשבילכם את הבקבוק החדש שעיצב רוברטו קוואלי. הוא לא מוכן לספר מה נסגר בסוף עם הנחש, אבל מודה שמדובר בוודקה טובה שהחליקה לו יפה בגרון...

בעקבות שינוי שיטת המיסוי ותנאי השכירות הבלתי הגיוניים שדורשת רשות שדות-התעופה, איבדה רשת החנויות של ג'יימס ריצ'רדסון את היתרון היחסי שלה, או אפילו את תנאי הפתיחה ההוגנים מול השוק המקומי.

הוודקה המזוקקת מספר פעמים מסוננת היטב לקבלת טעם חלק וניחוח לימוני (צילומים: יח"צ)
הוודקה המזוקקת מספר פעמים מסוננת היטב לקבלת טעם חלק וניחוח לימוני (צילומים: יח"צ)
מזוקקת מספר פעמים ומסוננת היטב לקבלת טעם חלק וניחוח לימוני (צילומים: יח"צ) אחד הפתרונות הוא יבוא עצמי של מותגים ייחודיים ואפילו הפצתם בשוק המקומי. אחד המותגים הללו הוא הוודקה של המעצב האיטלקי המפורסם "רוברטו קוואלי". הוודקה המיוצרת באיטליה מופקת מדגנים איטלקיים מקומיים וממי מעיינות מרכס מונטה רוסה שבאלפים האיטלקיים ולאחר מכן מזוקקת מספר פעמים ומסוננת היטב בכדי לקבל טעם חלק וניחוח טיפונת לימוני, או בקיצור - וודקה טובה. את הבקבוק עיצב רוברטו קוואלי והתוצאה היא בקבוק זכוכית חלבית עם נחש שמפתל לאורכו של הבקבוק. דרך אגב, החברה שנקראת ג'יימס ריצ'רדסון, או בשמה הנרדף בעברית "הדיוטי", החלה את דרכה כעסק משפחתי שהוקם בשנת 1892 במלבורן שבאוסטרליה, וכיום נמנית החברה עם 20 החברות הקמעונאיות הגדולות בעולם. את הוודקה ניתן להשיג בדיוטי פרי נתב"ג במבצע של 3 בקבוקים בני ליטר ב-99$ או בחנויות האלכוהול המתמחות בארץ במחיר של 200 שקל לבקבוק של 700 מ"ל. מעניין מה עוד יגיע בקרוב...