חברת המשחקים הבינלאומית Playtika ממשיכה להתרחב והודיעה על גיוס של כ-100 עובדים בתחומי השיווק, הטכנולוגיה, האנליזה ועוד.



"פלייטיקה נמצאת במגמת התרחבות מואצת", נמסר מהחברה, "הכפלנו, ואף יותר, את מספר המשחקים בפורטפוליו שלנו בשנתיים האחרונות, חלקם באמצעות שורה של רכישות, ביניהן את המפתחת הישראלית ג'לי באטן, את מפתחת משחקי ,פריטים מוחבאים״ הגרמנית Wooga, את משחק הסוליטר המוביל Solitaire Grand Harvest, וכן את Seriously הפינית, מפתחת המשחק המוביל Best Fiends".



כחלק מהמהלך חטיבת הטכנולוגיה של החברה בישראל, המונה כיום 110 עובדים, עברה ממטה החברה ברחוב החושלים בהרצליה פיתוח, למשרדים חדשים בבניין רוגובין ברחוב המנופים 10 בהרצליה פיתוח שיתפרסו על פני 2400 מ"ר.


בנוסף חטיבת השיווק המונה כיום 80 עובדים מתרחבת ועברה מבניין מטה החברה, למשרדים חדשים סמוכים ברחוב החושלים 4 שיתפרסו על פני 1400 מ"ר. השטחים שהתפנו במטה החברה, ישמשו עתה לעמדות עבודה נוספות במטה.



Playtika מעסיקה כיום בישראל כ-800 עובדים ולחברה 18 משרדים בעולם, בהרצליה, תל אביב, ברלין, הלסינקי, וינה, לונדון, לוס אנג'לס, לאס וגאס, שיקגו, מונטריאול, בואנוס איירס, סידני, טוקיו, בוקרשט, מינסק, קייב, ויניצה ודנייפר. הקבוצה מעסיקה כיום מעל 3,000 עובדים.


אורן פיקרסקי, סמנכ"ל התפעול של Playtika: “הביקוש הגדל לעובדים חדשים והגדלת שטחי המשרדים, נובעת מהצמיחה המשמעותית של החברה בשנה האחרונה ולגדילתה עקב הרכישות האחרונות".