בשורות הבאות יצאנו למסע בעקבות "טרנד הציפייה" למכשירי האייפון לאורך השנים במסגרתו ננסה להבין כיצד מעריצי "אפל" בעולם נערכים לקראת השקת האייפון החדש

האייפון מגיע- היסטוריה והיסטריה
מכשיר האייפון הראשון הושק בארצות הברית בתאריך ההיסטורי (וההיסטרי) 29/7/2007, ותוך 30 שעות מרגע הצגת המכשיר על ידי האיש והאגדה- סטיב ג'ובס  (מנכ"ל אפל באותה עת), נמכרו ברחבי ארצות הברית קרוב ל-300,000 מכשירים!!!

עד לסוף שנת 2007 (תוך חמישה חודשים בלבד) נמכרו למעלה מ-8,000,000 מכשירי אייפון בארצות הברית, כאשר מחוץ לגבולותיה של ארצות הברית המכשיר שווק רק באירלנד, צרפת, גרמניה ואוסטריה. בכל יתר המדינות הביטו בשקיקה לעבר "התפוח החם והלוהט" וברחבי העולם החלה להתפתח תעשייה שלמה סביב מכירת אייפונים באופן פיראטי. שנה לאחר מכן ב-11 ביולי 2008, הושק הדור השני של מכשיר האייפון והוא כבר שווק ל-22 מדינות מסביב לעולם. 
לאורך השנים, חברת אפל מקפידה על השקת מכשיריה במסגרת אירועי יח"צ מלאי תחכום שיווקי, אליהם נלווית גם בכל המקרים תקופת "הבשלה" במסגרתה החברה מכחישה או מאשרת שמועות כאלו ואחרות אודות מאפייני המכשיר החדש אותו היא עומדת להשיק. תהליך ההבשלה גורם למעריצי החברה (בכל רחבי העולם) להמתין בציפייה לרגע השקת המכשיר, וכאשר זה קורה, תחנות הטלוויזיה בכל רחבי העולם מקפידות לשדר את אירוע ההשקעה באמצעות שידורים ישירים או באמצעות אייטמים חדשותיים עימם פותחים את מהדורות החדשות בכל העולם וגם אצלנו! 
אייפון 6S – מה השמועות מספרות על המכשיר החדש? 
אשתקד, מכשיר האייפון המכונה אייפון 6, הושק בתאריך 9.9, וזאת הסיבה שאלפי מעריצים מסביב לעולם צופים כי חברת אפל תשיק את מכשיר ההמשך לאייפון 6 ה-אייפון 6s גם במהלך חודש ספטמבר הקרוב. על פי השמועות המתרוצצות ברשת, מכשיר האייפון החדש יכלול בין היתר את המפרט הבא:
המכשיר החדש על פי השמועות יהיה עבה יותר ב-2 מ"מ מהאייפון 6
המכשיר החדש יכלול בתוכו מצלמת 12 מגה-פיקסל המאפשרת צילום וידאו ברזולוציית 4 K
המכשיר החדש יכיל מסגרת אלומיניום חזקה יותר 
המכשיר החדש יכלול מסך הכולל בתוכו קורא טביעות אבצע משודרג ויעיל יותר מזה הקיים באייפון 6
אך גולת הכותרת (על פי השמועות המתרוצצות ברשת) תהיה יכולת התמיכה שלו במהירויות הגלישה, שעל פי השמועות תהיה גבוהה פי שתיים מזה הקיים בדור הרביעי. בנוסף, השמועות מספרות על זיכרון פנימי בהיקף של 2GB –פי 2 מזה הקיים במכשיר האייפון 6 שהושק רק לפני שנה! 

האייפון הבא כמו קודמיו הוא רב סרן שמועתי לפני חשיפתו! 
מבחינת מעריציה של חברת "אפל" בכל רחבי העולם, העתיד כבר כאן בכל רגע נתון, ועל כך יעידו מאות אלפי הכתבות, הפוסטים והבלוגים המתפרסים מדי יום בכל אחד מהאתרים העוסקים בנושאים טכנולוגיים ברחבי העולם, כאשר כל הכתבות, הפוסטים והבלוגים עוסקים בנושא אחד מרכזי: כיצד ייראה מכשיר האייפון החדש? 
בדומה לכל תקופת "הבשלה" טרום השקת מכשירי האייפון החדשים, גם הפעם השמועות מתרוצצות ברחבי הרשת, והן יודעות לספר על גודל המכשיר והמסך, הפונקציות התפעוליות של המכשיר, מאפייני מערכת ההפעלה החדשה הנלווית למכשיר וכדומה. בחלק מהאתרים מגדילים לעשות ואף מפרסמים תמונות ומסמכים  "אמיתיים" (לכאורה) של אריזות המכשיר, עיצוב המכשיר וכדומה. 
הטריק השיווקי אותו מקיימת חברת אפל כבר קרוב לעשור בכל הנוגע להשקת מכשיריה, הוא ללא ספק אחד מהטריקים המבריקים ביותר בעולם השיווק- טריק המייצר ציפייה ממושכת לרגע ההשקה!