שבוע לפני אירוע ההכרזה הרשמי, אפל חשפה היום (שני) בהפתעה - שני אייפדים חדשים וכך חידשה והרחיבה את ליין הטאבלטים מייצורה. ענקית הטכנולוגיה האמריקאית נוהגת אחת לתקופה לקיים הכרזות מהסוג הזה, כאשר הרמז היחיד להן הוא השבתה של חנות האפליקציות ושל האתר הרשמי בשעות שקודמות להשקה.
אפל עדכנה את האתר שלה עם שני מכשירים חדשים: הראשון הוא iPad Air, שפשוט נקרא מעתה iPad Air ללא כל מספר. המכשיר מגיע עם מעבד A12 Bionic העוצמתי של החברה, תצוגת רטינה בגודל 10.5 אינץ’ עם תמיכה ב-True-Tone. כמו כן, לראשונה הוא צפוי לתמוך בעט החכם של אפל ובמקלדת החכמה של החברה. עוביו של האייפד אייר החדש הוא 6.1 מ”מ, ומשקלו פחות מחצי קילו.
בגזרת המצלמות, האייפד אייר מגיע עם מצלמה קדמית באיכות שבעה מגה פיקסל ומצלמה אחורית באיכות שמונה מגה פיקסל. המכשיר יהיה זמין בצע כסוף, אפור, ורוז גולד. הדגם הכולל זיכרון בנפח 64 ג'יגה יעלה כ-500 דולרים, בעוד  שעבור 256 גיגה תיאלצו להיפרד מ-650 דולרים. כמו כן, קיימת גם גירסה עם תמיכה בתקשורת סלולרית, אך תמורת זו תצטרכו להפרד מ-130 דולרים נוספים.

האייפד השני שהושק היום, הוא למרבה ההפתעה הגדולה - גרסה חדשה ל-iPad mini, סדרת מכשירים שקופחה מאז שנת 2015. בדומה לדגם השני, גם הוא ייקרא כך בלי תוספת מספר לשמו. המכשיר החדש מגיע עם מסך רטינה בגודל 7.9 אינץ’ עם תמיכה ב-True Tone, וגם הוא יאובזר במעבד A12 Bionic, תמיכה בעט של אפל, ומשקלו עומד רק על 300 גרם. הוא זמין בצבעים: כסוף, אפור ורוז גולד. גירסת ה-64 גיגה תעלה 400 דולר, וגירסת ה-256 תעלה 150 דולרים יותר. תמורת 130 דולרים נוספים, תוכלו לשדרג את האייפד שלכם לגירסה עם תמיכה סלולרית.
שני דגמי האייפדים החדשים צפויים להגיע לישראל, אך טרם נמסר מועד השקה או מחירים מדויקים. הם כבר זמינים להזמנה באתר אפל ובאפליקציית אפל סטור בארה"ב ובריטניה, יחד עם מספר מדינות אחרות.