מיקרוסופט הודיעה הבוקר (רביעי) כי מינתה את מיכל ברוורמן-בלומנשטיק למנכ"לית מיקרוסופט ישראל מחקר ופיתוח. היא צפויה להמשיך לכהן בתפקידה כסמנכ"לית הטכנולוגיה הגלובלית של מיקרוסופט לאבטחת ענן ובינה מלאכותית. רוורמן-בלומנשטיק היא מהישראלים הבכירים בתחום הסייבר, ומהנשים המובילות בעולם בתחום. היא בעלת תואר שני במדעי המחשב מאוניברסיטת קולומביה בניו יורק. ברוורמן-בלומנשטיק תחליף את אסף רפפורט, שסיים את תפקידו בינואר 2020.

סקוט גתרי, סגן נשיא בכיר במיקרוסופט העולמית אמר כי "המומחיות הטכנולוגית העמוקה של ברוורמן-בלומנשטיק והרקע הנרחב שלה בהובלת אנשים ותהליכים הם נכס משמעותי עבור מרכז הפיתוח של מיקרוסופט בישראל. יש לי אמון מלא ביכולתם של מיכל והצוות בישראל להמשיך את המומנטום האדיר שצובר מרכז הפיתוח בישראל בשנים האחרונות, ולתרום רבות לאקו-סיסטם הישראלי". 

לאחר הפרסום על המינוי, ברוורמן-בלומנשטיק אמרה כי "מרכז הפיתוח הישראלי של מיקרוסופט נחשב לאחד המובילים בעולם ומרכז כישרונות מדהימים בתחומים שונים. מומחי הסייבר שלנו מובילים את המוצרים החדשניים ביותר בתחום". היא הוסיפה: "אני נרגשת להמשיך את המצוינות הטכנולוגית שלנו ולכבוש יחד פסגות חדשות, ואפעל לתמוך בחברות סטארט אפ, להגדיל את הגיוון המגדרי במיקרוסופט בפרט ובהיי-טק בכלל, ולהשפיע על הטכנולוגיה העולמית".

ברוורמן-בלומנשטיק הצטרפה למיקרוסופט ב-2013, והקימה את מרכז הסייבר במיקרוסופט ישראל מחקר ופיתוח. כיום מונה מרכז הסייבר מאות מפתחים ומומחי סייבר, שחלקם הצטרפו בעקבות רכישות של סטארט אפים ישראליים, כאשר הרכישה הגדולה ביותר היתה הסטארט אפ אדאלום. היא יזמה והובילה חלק ממוצרי הסקיוריטי החדשניים ביותר של מיקרוסופט העולמית, ובהם Azure Security Center, אבטחת ה-IoT של הענן ו-Azure Sentinel, שהושק ב-2019. ההצלחה לה זוכה המוצר מיצבה את מיקרוסופט כמובילה בתחום הסקיוריטי, ואת מרכז הפיתוח הישראלי של החברה כאחד מהמרכזים החשובים של מיקרוסופט הגלובלית. בדצמבר האחרון הכתיר מגזין CRN את Azure Sentinel כאחד מעשרת כלי ה-Cybersecurity החמים ביותר לשנת 2019. 

לפני הצטרפותה למיקרוסופט, ברוורמן-בלומנשטיק כיהנה כמנכ"לית RSA ישראל וכמובילה גלובלית של קו מוצרי מניעת הונאות פיננסיות (Cyber Fraud and Risk Analytics products) של החברה, תפקיד אליו מונתה לאחר ששימשה כסמנכ"לית תפעול של חברת סאיוטה שנמכרה ל-RSA. ברוורמן-בלומנשטיק היא דוברת בולטת בוועידות ובכנסים טכנולוגים, וכן חברה בוועדות של ארגונים המקדמים שילוב ערבים ונשים בתעשיית ההייטק, ומתנדבת כמנטורית לאוכלוסיות אלו. היא חברה בוועד המנהל של עמותת "קו משווה", ובנוסף היא שותפה להקמת הסניף המקומי של "UPWARD Women" שיוצר חיבורים עסקיים ומפגשי נטוורקינג לנשים בכירות בכל העולם.