גילי מוסינזון ממש מאוהב, אבל זה לא אומר שאין לו מקום בלב גם עבורכם! לפני כחודשיים, יצא כדורסלן העבר ויוצא הריאליטי מהארון כשנחשף בפומבי כביסקסואל, שנמשך מינית לגברים ולנשים כאחד. זה קרה ביום העצמאות, כשהחליט לחגוג את השחרור האישי שלו ולחשוף ברשת את מה ששמר בסוד במשך שנים. אבל בשבועות האחרונים, הוא לא רק חוגג את החופש שלו - אלא מנהל מערכת יחסים "מיוחדת" עם אישה מיוחדת.



ל-TMI נודע כי מוסינזון, שהיה נשוי בעבר ואב לשניים, כמו גם ניהל כמה מערכות יחסים מתוקשרות בעבר, מנהל כבר חודש קשר רומנטי עם דניאל הולצמן. מדובר בליידי בת 23, דוגמנית שמכירה את הגברבר שאוהב לאהוב אותה לא פחות משנה. עם זאת, לפני כחודש השניים החליטו לנסות את הרומנטיקה ומאז הם צמודים. זה לא הכל, כיוון שבימים הקרובים, השניים יעברו לחלוק קורת גג משותפת כשיחיו באותו הבית. זה היה מהיר.

 

A video posted by gili mosinzon (@gilimosinzon) on


אבל רגע, זה לא הכל, כיוון שמערכת היחסים בין מוסינזון לחברתו אינה אקסקלוסיבית, אלא מערכת יחסים פתוחה, או כפי שסיכמו בינם בהתרגשות - מערכת יחסים 'פוליאמורית'. מה זה אומר? שמוסינזון יכול לצרף כמה אנשים שירצה לקשר, אבל לא רק למטרות מיניות, אלא כדי לאהוב את כולם וכולן באופן שווה. כי לפי הפוליאמורים, אין מדובר בריבוי פרטנרים קבועים רק למטרת קיום יחסי מין, אלא בריבוי אהבות ממש. מי רוצה לנסות אותם?

גילי מוסינזון, בית השפנפנות והשפנפנים?
"דניאל ואני פוליאמורים. אנחנו בזוגיות פתוחה, ועוברים לגור ביחד".

הו, שלום לך. גילי מוסינזון פוליאמורי (אינסטגרם)
הו, שלום לך. גילי מוסינזון פוליאמורי (אינסטגרם)

 

A photo posted by Danielle Holzman (@dani_boy_koala) on


 

A photo posted by gili mosinzon (@gilimosinzon) on