בזמן שנכדתו של סבא רפי רפאלי, אביה של בר רפאלי כמובן, עושה את צעדיה הראשונים בעולם (מטאפורית!) - הסב הגאה לא מתרוצץ בין חיתולים לבקבוקים, אלא דווקא מדבר מול המצלמות. הפרמיירה היתה כשהופיע באולפן חדשות השישי של איילה חסון בערוץ 10, במסגרת הכתבה המדוברת שחשפה בסוף השבוע שעבר את צילומי האבטחה מבית משפחת רפאלי שבהוד השרון - אלה שצולמו בשעה שבה חל העימות של רפאלי הבוגר, עם שוטרי משטרת ישראל שהוזמנו לבדוק את מקור הרעש שבקע מביתו. 


עבור הכתבה המדוברת, רואיין גם הצלם מיכאל פייר כהן, שזכה לטעום בעבר את נחת זרועו של רפאלי האב ואף תבע אותו על כך שתקף אותו, בזמן הביקור המפורסם של ליאונרדו דיקפריו בישראל. אלא שבניגוד לזמן המסך המכובד שקיבל סבא רפאלי, מן הסתם, את הדברים שאמר הצלם השאירו על רצפת חדר העריכה.

כהן, לפי הסטטוס שפרסמת אפשר להבין שראיינו אותך, אבל לא הציגו את הסיפור שלך.
"ראיינה אותי בחורה בשם יפעת טאו, הם הציגו את העניין כאילו 'באנו לעשות צדק'. נתנו לי להבין שהם יוצאים נגד ההתנהלות של רפי רפאלי עם השוטרים. יותר מלוקק ומכור מזה אין. לא נתנו שני צדדים".

משפחת רפאלי (אינסטגרם)
משפחת רפאלי (אינסטגרם)


אני חייבת להגיד לך שלמרות שאני לא מנהלת עם המשפחה מערכת יחסים תקינה, שני הצדדים הם משפחת רפאלי מול המשטרה. אתה לא צד בעניין.
"המשפחה הזו היא תופעה, המוטו שלה להישאר בכותרות. אני הרשעתי את האדם בבית משפט. אני גרמתי לו לשלם כסף על השחתה של רכוש. הבן אדם איים עליי ברצח ושהוא 'י***ן אותי'. אדם אלים, שניסה להוציא לי את העין, ירק לי בפרצוף...".

אבל מה היה הסיפור של ערוץ 10?
"פנו אליי והגיעה כתבת נחמדה, שאמרה לי 'אנחנו נפרסם את האמת, מבטיחה לך, רק אל תתראיין לאף גורם תקשורת אחר. היא ביקשה שוב ושוב. אני רציתי לבוא, להתראיין ולהשפיע, להגיד 'הלו חבר'ה, תתעוררו. האנשים האלה מסתלבטים עליכם... היא עבדה עליי". 

קדוש מעונה? רפי רפאלי עם חבר
קדוש מעונה? רפי רפאלי עם חבר


"באה אליי הביתה, שתתה קפה, כיבתה לי את המזגן. אני מתבשל שעה וחצי בחום מול המצלמה שלה, כשבפועל לא הייתה בכלל כוונה להכניס את הריאיון הזה. נושא השיחה מרתיח אותי, אני מספר את הסיפור האישי שלי עם משפחת רפאלי, נזכר בדקה אחר דקה, במכות, ביריקות, באיומים, מדגים להם. ואז לא משמיעים את הדברים שלי ומבזבזים לי את הזמן, אז זה מרגיז אותי. הציגו אותו כקדוש מעונה".

תגובת חדשות 10: "לקראת מועד שידור הכתבה ביום שישי, הכתבה שינתה פניה ביחסי רפי רפאלי והמשטרה. לכן לא שולב הריאיון שערכנו עם הצלם מיכאל כהן".

קטע מהסטטוס של הצלם מיכאל פייר כהן:

(צילום מסך)
(צילום מסך)

(צילום מסך)
(צילום מסך)