חשבתם שרק בארצנו הקטנטונת התלהבו מהחדשות המרעישות אודות ההיריון השני של גל גדות? ארץ הקודש ומולדתה של הכוכבת ממש לא לבד. אחרי שכבשה את הוליווד כשקיבלה את התפקיד הנוצץ של וונדר וומן ואף הפציעה בשריון וגלימה על המסך - מה שהפך אותה באופן רשמי לכוכבת בעיר המלאכים ובהתאמה גם ברחבי העולם - כלי התקשורת הנחשבים מסביב לגלובוס הביעו עניין בהריון המרגש שהישראלית חשפה ברשתות החברתיות. חגיגה.

איזה פלא! (צילום מסך, אתר הSUN)
איזה פלא! (צילום מסך, אתר הSUN)

אחרי שליב עזרא (של בר רפאלי) הגיעה לעולם, והעיסוק בהפיכתה של הדוגמנית הבינלאומית המקומית לאמא נרגע - הגיעה זמנה של גדות, שאמנם נקראת "מאמא" כבר חמש שנים, אז ילדה את בתה אלמה, אבל כעת כשהיא בסטטוס כוכבות אחר, ההיריון של גדות מקבל אור זרקורים שונה לחלוטין: אמש (ראשון שעון ישראל) פרסמה גיבורת העל בת ה-31 תמונה ברשתות החברתיות, שבה היא מחובקת עם בעלה ירון ורסנו ושיתפה את העולם בוונדר שעתידה להגיע, כשיביאו לעולם צאצאית נוספת.



נראה שכלי התקשורת הצהובים אהבו את הפתיחות של הכוכבת הישראלית והתלהבו מדרך החשיפה שלה, כי בין הדיווחים של ערוץ הבידור האמריקאי !E המגזינים פיפל ו"אס וויקלי", העיתון הבריטי דיילי מייל, ציינו כי "לוונדרוומן גל גדות יש את הודעת ההריון המושלמת".  הכותרות הבולטות והמפרגנות, נעו בין "היא בהריון! כוכבת 'וונדרוומן' גל גדות חושפת שהיא מצפה לילד השני שלה כשהיא מחובקת עם בעלה ירון ורסנו", "כמה נפלא! כוכבת וונדרוומן הכריזה שהיא בהריון שני" ועוד.

בין הריגושים והשיתופים של אתרי הבידור בחו"ל, על פי הדיווחים אפשר כבר לברך את אלמה, שתהפוך לאחות בכורה לסיסטר קטנה, גיבורת על נוספת בבית המשפחה. הכי גירל פאוור.



 

A photo posted by Gal Gadot (@gal_gadot) on



מפרגנים (צילום מסך: dailymail)
מפרגנים (צילום מסך: dailymail)

הודעה מושלמת (צילום מסך usa today(
הודעה מושלמת (צילום מסך usa today(