אז מה היה לנו שם? הקלטות של שיחות איומות בין יהודית לבנים, כסאח בלתי נגמר בין הצדדים, דמעות בשידור על איך הוא מתפקד בתור אבא, והרבה מאוד דם רע. אחרי כל זה, קבלו את האירוע שיאחד סוף סוף את משפחת תבורי. אחת משבעת ילדיו של שימי, בת-אל, עומדת לענוד טבעת על היד, לאחר שהחליטה להינשא לבחיר ליבה, חן.

אז לפי מה שמסתמן, יהודית ושימי עומדים להגיע לאירוע הזה ביחד, ולפגוש את כל המשפחה, ללא מידור, וייאלצו להסתדר אחד עם השני למען בת-אל תבורי. הפעם החתונה תהיה בנוכחות משפחתית מלאה ולא ממודרת. יהודית ושימי יגיעו לחתונה שם יפגשו בוודאי את שאר הילדים, לסצנה קורעת לב. השאלה היא אם כולם יצליחו לשים את כל המשקעים מאחור, וכמובן, האם צפוי לנו איזה דואט או שיר מיוחד מטעם אחד מהזמרים במשפחה?



כזכור, לפני כשלושה חודשים נישא אלעד תבורי, בנו של שימי, עם בחירת ליבו מיטל במתחם האירועים היוקרתי פברז'ה שבנס ציונה, ועל החופה למרות כל הריבים והכעסים בשנה האחרונה עמד לצדו אב המשפחה.
 
כפי שקראתם כאן ב- TMI במהלך השנה, למרות שתבורי ג'וניור הכריז כי הוא יזמין את כל המשפחה ומקווה לסולחה גדולה, הוא שינה את דעתו וביקש שאביו יבוא לכבד אותו ביום הגדול, אך יהודית באומן אשתו לא הוזמנה לחגיגה. הפעם, נדמה, שהעסק נראה קצת אחרת.