שבוע הגאווה התחיל, ומי שלא זוכר, אחד הזמרים שהיו אמורים לבלוט בבמה המרכזית הוא שימי תבורי שכפי שקראתם כאן לפני מספר ימים, הקליט לאחרונה את שיר הגאווה הרשמי לשנת 2017 במסגרת שיתוף פעולה עם ליין מסיבות גאה. תבורי התגייס לקמפיין קידום השיר והמצעד כשהוא מופיע בלא מעט תכניות טלוויזיה, תכניות רדיו וראיונות בעיתונים ובאינטרנט, כשלצידו כמובן אשתו יהודית, אך בימים האחרונים השניים עברו סוג של טלטלה.

כמעט ולא קרה. שימי תבורי וקיי לונג (צילום: רותם ללוש)
כמעט ולא קרה. שימי תבורי וקיי לונג (צילום: רותם ללוש)

לאחר חילוקי דעות בין צוות ההפקה של השיר לבין ליין המסיבות שמארח את ההמנון, השיר הוקפא למספר ימים ולבסוף הוחלט שלא יעלה לבמה, צוות הליין ביטל את השתתפות השיר באופן פומבי במצעד והמופע של שימי בוטל. לאחר שהמפיקים של המצעד מטעם עיריית תל אביב יפו הבינו שהמופע של תבורי במצעד הגאווה עשוי להתבטל, הם החליטו לבסוף לקיים את המופע כרגיל אך לא לשייך אותו לשום ליין מסיבות.



יהודית באומן שיתפה את עוקביה ברשתות החברתיות ביום בו הוחלט להחזיר את השיר לבמה ולנהל את המופע כמתוכנן, וכתבה: "איזה יום סוחט עברנו !שימי כל כך מתרגש להופיע במצעד הגאווה, הוא כל כך גאה בשיר שלו ובעובדה שהוא ניצב לצד הקהילה הגאה ביום חגה ומחאתה, אך עדיין היו מי שניסו לסקל את השתתפותו במצעד, זה היה עבורנו יום סוחט שברובו היה יכול להיחסך אלמלא מלחמות אגו מיותרות. אבל בסוף הכול בא על מקומו בשלום, שימי יבצע את שיר הגאווה שהקליט, מטעם ההפקה של המצעד של עיריית תל אביב יפו. שימי ואני חייבים הרבה תודה למוטי רייף, שמנצח, על כל פסטיבל הגאווה העצום הזה בצורה כל כך מדויקת, ועל שמתנהג לשימי בכל כך הרבה כבוד. שזה בהחלט ראוי להערצה. נתראה כולנו ביום שישי על הבמה המרכזית, בה שימי ישיר את השיר מסיבה של תחפושות".

בלתי נפרדים (צילום רפי דלויה)
בלתי נפרדים (צילום רפי דלויה)

יהודית באומן: "שימי עבד כל כך קשה וברצינות על השיר, שזה היה ממש פשע לבטל אותו בגלל מלחמות קרדיטים ואגו, הוא עמד איתן מול כל המכשולים שהוצבו בפניו ובפני ההשתתפות שלו במצעד הגאווה, כדי לחזק ולהתחזק. אני חושבת שהמעשה של מוטי רייף להחזיר את ההמנון מטעם ההפקה עצמה, הוא המעשה הנכון ואני מודה לו על כך מאוד. אנחנו שמחים להגיע לחגוג את חגיגות הגאווה של עיריית תל אביב יפו, ולשיר את השיר מסיבה של תחפושות"