קובי פרץ הוא זמר מוזיקה ים תיכונית מצליח עם שלל להיטים כגון 'כמה אהבה', 'בלבלי אותו' והדואט המצליח עם אשתאר 'יחד'. על שירו החדש 'בואו נעוף', אותו שחרר לתחנות הרדיו לאחר שנים של שתיקה תעשייתית, סיפר הזמר: "השיר יצא אחרי תקופה ארוכה וקשה. הייתה התלבטות גדולה אם לשחרר שיר קצבי או שיר שקט לרדיו. האמרגן שלי אמר לי שצריך להוציא שיר קצבי והחלטנו לנצל את הקיץ ולהוציא את השיר 'בואו נעוף'".

על עצמו סיפר הזמר: "אני מבלה לרוב זמני עם אשתי וילדיי, עם משפחתי ואהובי. אני נמצא בשנת אבל על מות אבי ולכן אינני רואה טלוויזיה ולא שומע רדיו או חדשות. הערוץ היחידי שצופים בו בבית הוא ערוץ לולי או הופ כך שאני באמת לא יודע מה משודר בטלוויזיה כיום. בימים כשגרה אנחנו אוהבים לראות סרטים וללכת למסעדות אך כל זמן פנוי שיש לנו כיום אנחנו מנצלים לבילוי עם הילדים".


 

A post shared by Kobi Peretznew (@kobiperetznew) on


הזמר שעתיד לרצות תקופת מעצר ב-15 באוקטובר הוסיף: "הרבה אנשים התלוננו שרוצים שהחופש של הילדים ייגמר ובשבילי הוא יכל להימשך גם עוד חודש. אני אדם מאמין ולקחתי את ילדיי לקברי צדיקים, זו חוויה שמזכירה לי אותי בתור ילד. כשאני רואה את הבן שלי, בן ה-8, מגיע לקברי הצדיקים אני מתמוגג".

"לקראת חודש הרחמים והסליחות אני מרגיש שמשהו קורה לי" שיתף הזמר: "לבקש סליחה זו זכות, זו מצווה. אני לא ארים טלפון לאדם בכדי להתנצל אלא אני אפגוש אותו פנים מול פנים. אני חושב שפגשתי בשנים האחרונות את קובי שלא הכרתי ובסוף הכל הוא לטובה. למרות כל מה שקורה לי אני ממשיך להתפלל שלוש תפילות ביום, לא התקרבתי לדת כך מעולם. הבנתי שאת הבית שלי אני לא יכול להפסיד ולא יכול לפספס. בית זה הכי חשוב".


 

A post shared by Kobi Peretznew (@kobiperetznew) on


 

A post shared by Kobi Peretznew (@kobiperetznew) on


עריכה מטעם 103FM: איתמר זיגלמן