מקורותיה של ליאורה במשטרה חשפו בפניה תלונה מרתקת בגין איומים שהגישה בתחילת דצמבר 2017 רחלי דסה נגד אמילי עמרוסי, סופרת ובעלת טור ב"ישראל היום". דסה היא בת הזוג של בעלה לשעבר של עמרוסי, אייל. השניים התגרשו רשמית בספטמבר האחרון. לפי התלונה שהגישה דסה, הרומן עם אייל התחיל לפני כשנה, ומאז, היא טענה במשטרה, עמרוסי הפכה לאובססיבית נגדה וממררת את חייה באין ספור פוסטים משמיצים בקבוצת הפייסבוק העליזה "הזדמנות שנייה", המיועדת למאות גרושים וגרושות בעלי מטרות רומנטיות עתידיות.

על פי התלונה, עמרוסי כתבה שם על דסה, שהייתה חברה בקבוצה בעבר, ומוכרת על ידי רבים מחבריה, אין ספור השמצות בסגנון "היא חולת נפש שממציאה דברים". כמה חברים בקבוצה מיהרו לשלוח צילומי מסך לדסה, שכאמור אצה רצה למשטרה. השתיים מתגוררות בסמיכות בשכונת קריית מנחם בירושלים, אחרי שעמרוסי עקרה לשם מההתנחלות טלמון ואף הסירה את המטפחת כדי שתחוש סוף־סוף את "טיפות הגשם על הקרקפת", כדבריה. דסה סיפרה לחוקרים כי היא גרה במקום יותר מעשר שנים, אבל מאז שהשכנה החדשה הגיעה לשכונה וגילתה על הזוגיות שלה, חייה אינם חיים. לדבריה, אנשים פתאום הפסיקו לומר לה שלום.

אמילי עמרוסי (צילום: יהונתן שאול)
אמילי עמרוסי (צילום: יהונתן שאול)


אחר כך החלו להגיע אליה איומים בוואטסאפ, והכל בסטייל גבוה מאוד: "את צריכה להיזהר ממני מאוד, אני אכניס אותך לחור הקטן שממנו יצאת. תיזהרי ממני מאוד, אצטרך להרוס אותך ויש לי את היכולת. אני לא רואה אותך ממטר. אני אגרום לך לרעוד", ועוד תופינים שהנייר מתקשה לספוג. הודעות שאותן תיארה דסה לחוקרי המשטרה כהודעות "ברמה נמוכה מאוד. הודעות שהן ממש תת־רמה". דסה טענה שמדובר באיומים סדרתיים שמופיעים בזה אחר זה תוך שניות. עמרוסי ענתה לה שתעשה מה שהיא רוצה, ודסה אכן עשתה.

אייל עמרוסי, נושא המריבה, הביע בפני חבריו תדהמה מהתנהגותה של גרושתו. דסה, מצדה, כמעט נפרדה ממנו בגלל הפחד, ואילו חבריה מספרים שהיא ממש ממררת בבכי מאז שהחלה הפרשה, ובודקת עם עורכי דינה אפשרות של הגשת תביעת לשון הרע בגין ההשמצות.

דסה, תשתפי גם אותי.

"מי סיפר לך? זה משהו אישי. שלא תעזי לכתוב על זה".

אמילי עמרוסי, יש לי צילומים של וואטסאפים קשים למראה שכביכול שלחת לרחלי דסה. יש לך תגובה על כך?

"בוקר אור. לאחר כמה חודשים של התעסקות בי מצד חברתו של הגרוש שלי, כולל זיוף הודעות בשמי (!), אכן שלחתי לגברת הודעה שבה אני מבקשת שתפסיק. שלא תזכיר את שמי, ושתחיה את חייה. אינני יודעת מדוע האישה הזאת עסוקה בי באופן אובססיבי. אני עסוקה בדברים אחרים ושמחה בבן הזוג המקסים שלי. מאחלת לאייל ורחלי אושר רב".

אגב, "בן הזוג המקסים" שעליו מספרת עמרוסי הוא שייקה הולנדר, בעלה לשעבר של הפלסטיקאית היפהפייה ד"ר ליאורה הולנדר, שהתפרסמה כשעבדה במרפאתו של ד"ר דב קליין במתחם מנדרין שבצפון תל אביב ומאז הספיקה לעזוב ולפתוח קליניקה עצמאית.

שייקה הולנדר, גם אתה מאושר כמו אמילי?

"כל הקורה/קרה בחיי הפרטיים הם חיי הפרטיים. ככל שיהיה פרסום ואמצא לנכון אעמוד על זכויותי. איני מוכן כי שמי יוזכר בכל פרסום מכל מין וסוג שהוא".