רק בעוד שבוע נדע באופן רשמי מה עלה בגורל הזוגות שהכירו מתחת לחופה בריאליטי "חתונה ממבט ראשון", אך בינתיים, נראה שיש רמז ראשון לפירוק מערכת היחסים בין טל כוכבא ואחווה סיטבון, אלו שכל כך התהדרו באהבה שלהם במהלך כל העונה.

הצמד, שזכה למרב תשומת הלב הן מהצופים והן מהתקשורת ביחס לשאר המתמודדים, הגיעו להישג שרבים מכוכבי הביצה מייחלים שיקרה להם, ואתמול שודר לראשונה החיקוי של סיטבון וכוכבא בארץ נהדרת, כשעלמה זק ואסי כהן נכנסו לדמויות שלהם. אז איך חוגגים שיא שכזה? ברור שבצפייה משותפת! אבל מסיבה כלשהי, כזו ששניהם מסרבים להגיב עליה- השניים החליטו לצפות בפרק כל אחד בביתו, עוד דבר המרמז לנו על פרידה, העובדה שהם לא גרים יחד. בעוד שמ"קשת" נמסר שהם צפו כל אחד עם חבריו בחיקוי, התיעוד שהשניים העלו לרשתות החברתיות מצייר תמונה קצת אחרת.



בעוד טל כוכבא העלה ל"סטורי" שלו תמונה בה הוא צופה בתוכנית בבית, כשהרגליים מונחות על השולחן עם נעלי בית ותה חם, אחווה סיטבון תועדה שהיא צופה לבדה בתוכנית כשהיא יושבת על המיטה. האם זה גם מסביר את העובדה שהשניים כבר לא מעלים תמונות יחד ולא מגיעים לאירועים? כנראה שאת התשובה נגלה בתוכנית בשבוע הבא.

השניים סירבו להגיב לכתבה

ככה זה נראה אצלו (צילום: אינסטגרם)
ככה זה נראה אצלו (צילום: אינסטגרם)

וככה אצלה
וככה אצלה