אם אתם עוקבים אחרינו באינסטגרם (ואם לא זה הזמן), אתמול הלכתם לישון עם הידיעה כי הוונדרוומן הישראלית גל גדות קוטפת עוד קמפיין בינלאומי נחשק כשנבחרה לשמש כפנים החדשות של רשת האיפור הבינלאומית רבלון ובכך מצטרפת לשורה של כוכבות הוליוודיות ששימשו במרוצת השנים פרזנטוריות של המותג האמריקאי ביניהן אווה לנגוריה, ג'סקיה אלבה, האלי ברי, קלאודיה שיפר ואחרות.

בעוד גדות קוטפת קמפיין ענק בחו"ל, ולצד הלו"ז הצפוף היא נאלצת לעזוב את חברת המשקפיים הישראלית "אירוקה" לה שימשה פרזנטורית במהלך השנה האחרונה וכעת היא מוחלפת בפנים חדשות. השם החם בתעשייה, הדוגמנית הלוהטת נטע אלחימסטר שרגילה להצטלם עם הרבה עור חשוף והלבשה תחתונה עכשיו תתחיל לכסות את הפנים היפות שלה כי עדשות המצלמה יתמקדו בחלק העליון שלה ובמשקפיים המעטרים אותם.

אומרת ביי. גל גדות (צילום: דודי חסון)
אומרת ביי. גל גדות (צילום: דודי חסון)


אז כמה אלחמיסטר תרוויח עבור הקמפיין החדש? ברור שלא מדובר באותם המספרים שהרוויחה גדות באותו הקמפיין בדיוק, אך על פי ההערכות בשוק הדוגמנית הצעירה תרוויח למעלה מחצי מיליון שקלים על הובלת הקמפיין במהלך השנה הקרובה. סתם שתדעו, שעבור הקמפיין שגדות קיבלה זה עתה, היא תשלשל לכיסה על פי ההערכות כ-3 מיליון דולרים! אומייגד 

מקסימה. נטע אלחמיסטר (צילום: גיל חיון, יחצ)
מקסימה. נטע אלחמיסטר (צילום: גיל חיון, יחצ)