נכון, יצא לכם כבר המיץ. כן בהריון לא בהריון, כן בזוגיות עם טראוויס או שאולי הוא זרק אותה בחודש תשיעי, תכריז על הידיעה המרעישה בערב חג המולד? לא תעבור לגור עם אמה אחרי הלידה?? יש מצב שההיריון של קיילי ג'נר, בת למשפחת קרדשיאן עמד במרכזן של הכי הרבה ספקולציות ששמענו בחיים. אבל היום, סוף סוף יש סוף לשמועות כי הצעירה בת ה-20, הביאה לעולם בייבי בפעם הראשונה.

אחרי שאחותה למחצה קלואי הכריזה על ההיריון ושיתפה ברשתות החברתיות תמונות מהחודשים האחרונים שלו, העדיפה ג'נר להסתיר את העובדה שהיא תהיה אמא צעירה, והשאירה את כל העניין בסוד עד לרגע הלידה. אז נכון שהיא לא נעלמה מהרשתות החברתיות ומדי פעם עלתה תמונה שלה, אבל תמיד הבטן הייתה מוסתרת או חתוכה.



אז תגידו מזל טוב, כי יש בייביבום במשפחה, ואחרי הבת של קניה ווסט וקים קרדשיאן שיקאגו שהגיעה לעולם לפני כמעט שבועיים (ואפילו מופיעה בסרטון המצורף), ג'נר האחות הצעירה במשפחה משתפת ברשתות החברתיות את כל הסיפור על ההיריון והלידה ופרסמה סרטון המוקדש במיוחד לקטנה ומתעד את כל תשעת חודשי ההיריון.



"מצטערת שהשארתי אותכם באפלה עם כל הניחושים. אתם רגילים שהמשפחה שלי כל הזמן חשופה אבל את ההיריון בחרתי שלא לשים בפרונט, מול כל העולם" מספרת, "הייתי צריכה להתכונן לתפקיד חיי בצורה הכי חיובית, בריאה נטולת לחצים שאני יכולה".

"תקופת ההיריון הייתה נפלאה וחוויה משנת חיים, אני אתגעגע לזה. הבת היפה והמתוקה שלי הגיעה לעולם בראשון לפברואר ולא יכולתי כבר לשתף את העולם בבשורה הזאת" 
 

A post shared by TK (@tk_inspiration) on


 

A post shared by TMI מעריב (@tmi_il) on