אחרי חודשים ארוכים של מתח וציפייה אתמול הגיע לסופו הדוקו ריאליטי "חתונה ממבט ראשון" וכל המתמודדים נפגשו לצפייה משותפת בפרק. הזוג היחיד שהצליח לשרוד את כל התקופה (או לפחות רובה) וסיים כזוג לכל דבר הם אחווה סיטבון וטל כוכבא, הצמד שהצליח לכבוש את לב הצופים והמצלמות.

עכשיו שהמצלמות כבו, והחיים האמיתיים מתחילים החליטה סיטבון שהגיע זמן פרידה נוסף. ולא, אנחנו לא מדברים על פרידה מבן זוגה תכול העיניים אלא פרידה מהתוכנית וסיכום חצי שנה של חוויה חד פעמית. בפוסט שפרסמה סיטבון ברשתות כתבה "אהובי שלי. נתחיל מהסוף, בכמה אני אוהבת אותך. איזה מזל שאתה בחיי! בהחלט התוספת המושלמת שהייתה חסרה לי כל כך בחיים. לא יודעת אם צירוף מקרים או הכוונה מלמעלה, רק יודעת שאני מודה לאלוהים שאתה זה אתה. על זה שאתה זה שחיכה לי מתחת לחופה ועל זה שאתה הפרצוף הראשון שאני רואה בבוקר והאחרון שאני רואה בלילה. בתקווה שלכל החיים. את כל השאר אמשיך בארבע עיניים...." מסכמת.

מאוהבים בהם. טל כוכבא ואחווה סיטבון (צילום: אמיר מאירי)
מאוהבים בהם. טל כוכבא ואחווה סיטבון (צילום: אמיר מאירי)


"תודה לכל מי שעמד לצידי מלפני ומאחורי בחוויה האדירה הזאת,שקצרה היריעה מלתאר אותה במילים, למשפחה האדירה שלי, החברות נפש המושלמות החברים וכמובן לקהל המדהים שלא הפסיק להרעיף את האהבה שלו מכל כיוון תמך ועודד והעצים אותי. תודה" חברים, נראה שיש לנו מאמי לאומית חדשה.

נראה אותם עוד הרבה
נראה אותם עוד הרבה