צחי נוי, שהשתתף ב"האח הגדול" בגרמניה והודח בשל פרשת הפיפי, מעדכן את ליאורה בנתונים החשובים הבאים: "אני טס למיאמי ב–26.2 לשבוע. הוזמנתי להנחות מסיבת פורים ב–1.3 לכל הישראלים. הנושא של המסיבה: תחרות תחפושות בסגנון 'אסקימו לימון'. לשם כך עשיתי בוק מיהודה'לה, מבנצי, ממומו, מסטלה והשאר. אני שולח לך תמונות, תפרסמי. ועוד דבר, אני משתתף בתוכנית הבאה של אדיר מילר בעונה החדשה".

באיזה תפקיד?

"סודי, אבל קורע".


אכן מרגש.

צחי נוי (צילום: ניר פקין)
צחי נוי (צילום: ניר פקין)

>הנערות והנערים של ארגון סח"י, (סיירת חסד ייחודית), שהמנכ"לית שלו היא מירית הררי, זכו לביקור מפתיע ומרגש של שר החינוך, נפתלי בנט, יחד עם איש התקשורת יועז הנדל. השר הצטרף לחלוקת המזון לנזקקים לקראת סוף השבוע בבית הספר "קדמה" בשכונת הקטמונים בירושלים וגם התחמש בחולצה מתאימה. "אלה חבר'ה מופלאים, הסיירת של הסיירת", הוא אמר. "מתרימים מצרכי מזון בסופרים, אורזים אותם בארגזים, שמים אותם ליד הדלת, דופקים עליה ונעלמים. זהו מתן בסתר אמיתי. אני קורא לכל בני הנוער להצטרף אליהם".

מתנדבי סח"י ושני אוהדים, בנט והנדל (צילום: יח"צ)
מתנדבי סח"י ושני אוהדים, בנט והנדל (צילום: יח"צ)

>נפל דבר. בנות ישראל, הקשיבו, אחד הרווקים החתיכים ביותר בארץ, דן רושנסקי, מהעונה האחרונה של "האח הגדול", נפרד מחברתו מוריה לומברוסו, מורה ליוגה ויוצרת מקיסריה. פרטים בטינדר הפרטי של ליאורה.

דן, נפרדנו כך?

"אני רווק טרי".

>עומר גורדון, עוד יוצא "האח הגדול", קטף את קמפיין אביב–קיץ 2018 של רשת אופנת הגברים ריגב.

עומר גורדון (צילום: אלון ראובני)
עומר גורדון (צילום: אלון ראובני)

>הדוגמנית והשחקנית יערה בנבנישתי נבחרה לפרזנטורית של המעצבת מיכל נגרין ותוביל את קולקציית האופנה והתכשיטים לעונת אביב־קיץ 2018.

יערה בנבנישתי (צילום: שוקה כהן)
יערה בנבנישתי (צילום: שוקה כהן)