יממה חלפה מאז דלף סרטון העירום של הזמרת עדן בן זקן שתועד במצלמות האבטחה בחנות בגדי הים של נטע אלחימסטר ושותפתה נועה בני. תלונה הוגשה אך המשטרה עד כה לא איתרה את מי שפרץ למערכות והפיץ את הסרטון המדובר ברשתות החברתיות ובוואטסאפ.

מקורבים לבן זקן מספרים שעל הזמרת עברה יממה מאד לא פשוטה ולא קלה. לא רק על הזמרת גם על בני משפחתה ובעיקר על ארוסה שוקי ביטון שנאלץ לחלוק עם זרים את אשתו לעתיד. מקורביה של בן זקן ביקשו להניח לה בימים אלה לנפשה עד שתעבור הסערה והמבוכה שפקדה אותה ואת בני משפחתה.

בינתיים, לא נשמע קולה של הזמרת, אך חברים רבים מהתעשייה החליטו להשתמש ברשתות החברתיות כדי להעביר מסר תומך לבן זקן. "די לבריונות" כתבה החברה הטובה מעיין אשכנזי, המגישה אופירה אסייג " דבר אחד בטוח, עדן בן זקן זמרת השנה ואשת השנה במוזיקה ואת זה גם סטוקר משועמם לא יכול לקחת ממנה... עדן ממי, אני ועוד אלפים מחבקים אותך"


"את הוליווד מאמוש. לפחות את ניראת מהמם" כתבה ליהיא גרינר והמשיכה "את פאקינג מושלמת". ומיקי מוכתר כוכבת הילדים כתבה ובצדק "מה אם זה היה נעשה לבחורה חסרת ביטחון מסכנה שכל שהיא הייתה עושה אח"כ זה להיכנס לדיכאון עמוק או חלילה הייתה פוגעת בעצמה?" גם נטלי דדון העבירה מסר וכתבה שכל מי שבחר לשתף אותה בסרטון נמחק מאנשי הקשר שלה.

בנציגות הגברית (המועטת) שהתייחסה לנושא ברשתות כתב ניקי גולדשטיין מסר, אולי לכל הבחורים שכמהים לצפות בסרטון "תחשבו אם זאת היתה הבת שלכם ,או האחות הקטנה שלכם, או אפילו אשתך. בבקשה לא להפיץ ולא לשתף את המעשה המכוער והרע הזה".