הזמרת הארגנטינאית לאלי אספוסיטו לא מצליחה למלא את נוקיה, לכן הופעתה, בניגוד להופעות האחרונות, עברה למקום אחר. כמו כן, לליאורה נודע שמכר של לאלי, בכיר בעולם התחתון שנתן לה מתנות יקרות ערך לפני שנתיים כשביקרה כאן, והמנהל האישי שלה אף לן על חשבונו במלון תל אביבי, זועם על ההתעלמות שלה ממנו והעביר מסר חריף להפקה שהיא תשמור מרחק ממקומות שקשורים אליו.

מטאלנט הפקות נמסר: “ממש לא נכון. החלטה כלכלית. גם קיץ, לא פסח, זו לא תקופה של מופעים כאלה. ב–48 שעות נמכרו כמעט כל הכרטיסים, ללא שקל פרסום או יחסי ציבור".

ומה לגבי הבכיר?


“יש לך את זה ביותר הזוי? אומנם אני הפקתי את זה רק בשנה שעברה, אבל סיפור כל כך הזוי לא שמעתי. בכל מקרה לא שמעתי על זה אף פעם. לדעתי, את בכלל לא בכיוון".

לאלי אספוסיטו (צילום: אינסטגרם)
לאלי אספוסיטו (צילום: אינסטגרם)

>במסגרת תוכניתו לפתוח מוזיאון, הגיע אורי גלר להתרשם מקרוב במוזיאון יעקב אגם בראשון לציון. גלר סיפר שזוהי פגישתו הראשונה עם האומן הבינלאומי שגילו קרוב ל־90, לאחר שעקב אחריו במשך כ–50 שנה והוקסם מסגנונו המיסטי שמתמקד בלא נודע. לצד הסיור השניים ציירו זה את זה והפתיעו אחד את השני בקסמים. בין היתר אגם קרא בכף ידו, וגלר עיקם מטבע והבטיח לרפא כאב בשריר של אגם.

אורי גלר ויעקב אגם (צילום: מוטי שלו)
אורי גלר ויעקב אגם (צילום: מוטי שלו)

>בשבוע שעבר נערך אירוע השקת קולקציית הקפסולה בעיצובה של מרינה קבישר, הפרזנטורית של תכשיטי מדיא. חלק מההכנסות ייתרמו לניצולי שואה ולעמותת קבוצת שורשים.

מרינה קבישר (צילום: עופר חן)
מרינה קבישר (צילום: עופר חן)

>יותר מ–850 תורמים הגיעו במוצ"ש לנשף המסיכות שערכה עמותת שניר לרגל חג הפורים. הגיעו: מוטי קוזהינוף, עפרה שמלצר רייף, עידו חג'ג', עו"ד צילי נווה, עו"ד ענת בירן, ניר וגלית פרבר־שרצקי, אייל ולדמן, אלדד יניב, חן ואיתי גינדי, טובי וענבל שמלצר, אנט פלאטו שרון, ורד ואלון מזרחי ושירלי ריגר.

>סונארקס, היא חברה ישראלית פורצת דרך, שפיתחה טכנולוגיה המאפשרת ביצוע תשלומים בסלולאר ובאינטרנט, באמצעות... גלי קול. החברה השייכת לקבוצת החברות של היי סנטר ונצ'רס מחיפה, השתתפה השבוע (יום חמישי האחרון) בתערוכת הסלולאר הגדולה בעולם בברצלונה, ועוררה סביבה עניין רב. גלי הקול שאינם נשמעים לאוזן של בני אדם, הם חלופה מאובטחת לבלו-טות' ול-WI-FI. כאן בתמונה, נציגות של חברות סטארט-אפ מספרד, שהזדהו עם חג הפורים, בתמונה משותפת עם מנהל הפיתוח של החברה גיא שופן

(צילום: יח"צ)
(צילום: יח"צ)