המתמודד הבולט של העונה הנוכחית של "מאסטר שף", יהודה עמר, זכה אמש במקום הראשון ובתואר "המאסטר שף הבא של ישראל", בתוכנית הריאלטי שצולמה ושודרה בחודשים האחרונים, ומשודרת כבר שבע עונות. עוד לפני שידע שייקח את כל הקופה ויזכה במקום הראשון, הוכיח עמר שיש לו נפש אמיצה והתייצב אצל המקעקע הנודע ובוגר האח הגדול אליאב אוזן.

בצעד נועז שיתף עמר ברשתות מספר שעות לפני הגמר תצלום של קעקוע בצורת לוגו התוכנית "מאסטר שף" על זרועו לצד הכיתוב "הולך עם האהבות שלי רחוק". אז רגע לפני שאתם מתחילים עם הביקורת, נדווח כי עמר רק התלוצץ עם עוקביו ולא באמת קעקע את ידו בלוגו התוכנית, למורת רוחם של מפיקי התוכנית. ואם כבר עסקינן באהבות בחייו, אשתו היפהפייה והתומכת העלתה פוסט מרגש ומסכם אז הכינו ממחטות.

"לפני כמעט שנה ישבנו בערב בסלון. נכנסתי לאתר ההרשמה של התוכנית 'מאסטר שף' ושלחתי את הבקשה עבור השתתפותך. עם יד על הלב ידעתי. ידעתי שאתה הזוכה. עברת כברת דרך מטורפת, נפתחת לעולמות חדשים, הכרת קאסט מדהים וזכית בחברים לכל החיים. אני באמת לא יודעת לתאר לך כמה אני גאה בך, אתה אחד יחיד ומיוחד, אני שמחה ומאושרת שכל המדינה זכתה להכיר אותך.



לאחר מכן הוסיפה:"שתמשיך ליצור ולגרום לאנשים להתאהב בך דרך הידיים שלך כי אתה יוצר מהנשמה שלך. אתה אהבת חיי, הגאווה העוגן שלי הנפש התאומה. איתך לצידך ומאחורייך". עמר לא נותר אדיש לפוסט המרגש והגיב לה: "אשתי האחת שלי. איזו מרגשת את כמו תמיד, התואר 'מאסטר שף' לא היה מתקיים בלעדייך. תודה על הפרגון והתמיכה, את לא מבינה כמה, אבל כמה אני אוהב אותך".