שוקינג ניוז, מבלי שידענו, מבלי שעודכנו, עדי שילון ובן זוגה השחקן יוסף סוויד נישאו היום (שלישי) בחתונה רפורמית. המאורע המרגש והמפתיע נערך בצ'כיה שבפראג, והשניים נישאו בטקס אינטימי, ללא בני משפחה, לצד שני חברים מקרובים ביותר לזוג ששימשו כעדים. החתן והכלה עטו על עצמם אווטפיטים ייחודיים, ושילון, בת ה-30  לבשה שמלת כלולות צנועה בצבע שמנת ואחזה בבוקה פרחים של כלה. 

סוויד בן ה-41, לבש חולצת ציפורים ווסט, והשניים אף יצאו למזג האוויר הקר הפוקד את אירופה בשבועות האחרונים והצטלמו כבעל ואישה על רקע מושלג. עבור שילון מדובר בנישואים ראשונים אבל עבור סוויד מדובר בנישואים שניים. בעברו היה נשוי ליעל רונן והשניים הביאו לעולם את בנו הבכור אלכסנדר בן השמונה. 
נישואין ראשונים שלה, שניים שלו. הזוג המאוהב. צילום: אינסטגרם
כזכור, השניים מנהלים מערכים יחסים כבר למעלה משנתיים, על אף הביקורות הקשות להם זוכים ברשת. שילון אף ארזה פקלאות והלכה בעקבות אהובה להתגורר בברלין כשאת השנים האחרונות היא מבלה על קו תל אביב ברלין.  
על הנישואים הטריים והמפתיעים גילינו בזכות תמונות שהעלתה שילון היום ברשתות החברתיות, שם כתבה שילון (או הגברת סוויד בשבילכם) "לעולם לא נהיה לבד". אז שיהיה במזל. אגב, האם אביה ידע על כך עוד לפני, אנחנו לא יודעים, אבל כשפנינו לדן שילון, הוא הודיע שהוא "ממש לא מעוניין לדבר על העניין".

המשפחה ידעה? עדי ויוסף. צילום: אינסטגרם