עוד לא נרגענו מפרשיית סרטון העירום של עדן בן זקן שדלף לרשת בה היא נראית מודדת בגדי ים בעירום בחנות "בננהות" בבעלות של נטע אלחמיסטר ונועה בני, וכעת מתברר כי סרטון שמתעד את הדוגמנית אלחימסטר עצמה מודדת בגדי ים הופץ מאותו מקום בדיוק. 
 
שבועיים חלפו מאז נפלה עדן בן זקן קורבן לפגיעה מינית, במה שהוביל לפתיחת חקירה משטרתית שמתנהלת בימים אלה, ותביעה אזרחית מצד הזמרת נגד בעלות החנות ביניהן נגד הדוגמנית נטע אלחימסטר, אותה האשימה בן זקן שהיא אחראית על צילום הסרטון והפצתו. כעת גם אלחימסטר עצמה נופלת קורבן בחנות של עצמה באותו חדר עבודה של התופרת.
 
מתוך הסרטון
מתוך הסרטון
כידוע, לפי הגרסה שמסרו בעלות החנות בננהות למשטרה, מצלמות האבטחה של החנות נפרצו וסרטונים של לקוחות רבות נגנבו בין היתר של בן זקן שדלף והופץ וגרם לה למבוכה גדולה. אם חשבתם שזה כבר מאחורינו הפרשייה וספקולציות נוספות מתעוררות שוב מחדש בשעות האחרונות, כשתמונה מסרטון בן 44 שניות הופץ בו נצפית אלחימסטר מודדת בגדי ים. גם הפעם לא ברור מי הדליף את הסרטון וכבר החלו לרוץ שמועות האם ישנה אסטרטגיה העומדת מאחורי ההדלפה שתעזור מול התביעה של בן זקן, או שאולי בכלל מדובר במישהו שבאמת שם לעצמו למטרה לפגוע בנשות הביצה.

משי אביטל הסוכן של נטע אלחמיסטר נמסר: "כל כך מצער שנמצאים בינינו אנשים שמשקיעים המון זמן ואנרגיה בלהרוס ולפגוע באנשים אחרים. מצער עוד יותר שיש כאלה שחושבים שיש לנו חלק בהפצת הסרטונים. כרגע, כמו עדן, אנו קורבנות של מעשה מכוער ונפשע שביצעו גורמים עבריינים. לפני זמן קצר פנינו שוב למשטרה ואנו מצפות שתפעל בעוצמה נגד מי שפרץ למערך האבטחה של החנות.

אנו נעשה הכל כדי למנוע הפצת סרטונים נוספים ונפעל למיצוי הדין עם הפורץ והמפיץ. אנו מבקשות מהציבור, בכל לשון של בקשה, שלא לקחת חלק בהפצת הסרטונים. ולמי שעשה את זה, חשוב לנו לומר: 'בסוף המשטרה תגיע אלייך – ואתה תשלם על מעשייך מחיר כבד'."
עוד לא נגמר . נטע אלחמיסטר ועדן בן זקן (צילום: אור גפן, רפי דלויה)
עוד לא נגמר . נטע אלחמיסטר ועדן בן זקן (צילום: אור גפן, רפי דלויה)