הסוכנת בטי רוקאווי מדברת על השחקנית הישראלית המצליחה ביותר בהוליווד: "גל גדות טיפסה לאט ובביטחון למעמד שבו היא נמצאת כיום בעולם", אומרת רוקאווי מסוכנות הדוגמניות אימג'. "זו הכריזמה, הכישרון והניקיון האנרגטי שהיא משדרת שכבשו את האמריקאים ואת העולם כולו, בדיוק כפי שקרה לנו, הישראלים".

גדות, 32, נולדה בפתח תקווה. בשנת 2004 פרצה בעקבות זכייתה בתואר מלכת היופי של ישראל. לאחר קריירת משחק מקומית ניסתה גדות את מזלה בחו"ל וזכתה לפרסום עולמי לאחר שגילמה את דמותה של ג'יזל ישר בסדרת הסרטים האמריקאית "מהיר ועצבני" ובהמשך בסרט "באטמן נגד סופרמן: שחר הצדק". לשיא הצלחתה עד כה הגיעה כאשר גילמה בסרט "וונדר וומן" את גיבורת העל וונדר וומן ביקום הקולנועי של DC. בצאתו של הסרט, "וונדר וומן" היה הסרט הרווחי ביותר בבימויה של אישה והוא הסרט שהכניס הכי הרבה כסף מכל סרטי היקום הקולנועי של DC. כמו כן, גדות כיכבה בסרט "ליגת הצדק", ועתידה לככב בשני סרטי המשך ל"וונדר וומן". בין היתר, גדות התראיינה בתוכניות האירוח האמריקאיות הנצפות ביותר, הופיעה על שלל שערים של מגזינים אמריקאיים, הגישה פרסים בטקסי האוסקר וגלובוס הזהב, הנחתה פרק של תוכנית המערכונים האמריקאית "סאטרדיי נייט לייב" ודיבבה את עצמה בפרק של "משפחת סימפסון".

גל גדות (צילום: רויטרס)
גל גדות (צילום: רויטרס)


"התכונה שאני הכי מעריכה בה היא התמדה והיכולת לשחרר", אומרת רוקאווי. "היא תמיד עושה את המקסימום שהיא יכולה ונותנת ליקום לומר את דברו. והיקום תמיד משיב לה. ההצלחה של גל, כמו של ישראלים רבים מעבר לים, היא נושא מורכב שנבנה לאורך שנים. לפעמים שוכחים את הסופר־מודלז הישראליות - נינה ברוש, שירז טל וכו' - שפתחו וסגרו תצוגות אופנה מובילות ברחבי העולם; או שחקניות כדוגמת איילת זורר ודומותיה. כל אלו סללו את דרך הלבנים הצהובות שעליה צועדת גל גדות ברב חן ובזכות גדולה. עכשיו גל בעצמה סוללת את הדרך לבאות אחריה, בין אם בתחום הבידור או בכל תחום אחר. כאשר את נמצאת על פסגת העולם, את לא תמיד מעכלת זאת באופן מלא. זו תובנה שמחלחלת רק עם חלוף הזמן. במקרה של גדות, ניתן לראות בבירור כי הרגליים שלה מחוברות לקרקע ושהיא מכירה תודה על ההזדמנויות שניתנו לה".

בטי רוקאווי (צילום: ניר פקין)
בטי רוקאווי (צילום: ניר פקין)