עדי ביטי מצאה עצמה בימים האחרונים על לא עוול בכפה בעיצומה של פרשייה מביכה וסוערת בה אביה, רונן נעצר בחשד להטרדות מיניות בקטינות שהיו מעריצותיה של בתו הזמרת הצעירה. כעת היא מנסה להתאושש ולשוב במהרה לשגרה.

בתחילת השבוע ביקשה ביטי להסיר את צו איסור הפרסום על שמה ושם אביה החשוד בטענה כי הוא חף מפשע לכן גם אין לו מה להסתתר מאחורי צווי איסור פרסום, עם רגע חשיפת זהות החשוד העלתה הזמרת הצעירה פוסט כואב ומרגש לאינסטגרם המגולל את תחושותיה הקשות בימים האחרונים מאז שהפרשייה התפוצצה. בפוסט הצהירה ביטי שהיא רוצה לשוב לעבוד במהרה "עבדתי מאד קשה להגיע לאן שהגעתי" כתבה הזמרת בת ה- 16 והוסיפה "אני רוצה להמשיך ולעשות את מה שאני הכי אוהבת ליצור מוזיקה לשיר להופיע ולשמח את הציבור וחבריי שאני אוהבת כל כך מבלי ששמי ישורבב בעניין שאין לי ידיעה קשר אליו".


 

A post shared by Adi Bity (@adi_bity) on


הזמרת הצעירה לא רק כתבה פוסט מרגש, אלא גם עמדה מאחורי הבטחותיה לשוב לעבוד ולעשות את מה שהיא הכי אוהבת והיום בבוקר התייצבה ביטי באולפני ערוץ ניקלודיאון לצילומי ספיישל יום העצמאות של הערוץ שתוכננו עוד לפני חשיפת הפרשה. ביטי שידרה עסקים כרגיל ולא נתנה לאביה שנמצא בימים אלה במעצר להשפיע על הקריירה שלה. הזמרת הצעירה זכתה בתמיכה ובאהבה גדולה מצוות הערוץ ובתשואות רבות מצד הקהל הצעיר, שחיממו את ליבה.


עדי ביטי (צילום: אור גפן)
עדי ביטי (צילום: אור גפן)