אבי דבוש, מי שהיה מועמד לראשות מרצ, עד שחבר לתמר זנדברג, זכה לטוקבק תמיכה מחמיא בטירוף בפייסבוק: "אבי עשה והצלח, אתה מביא בשורה ונושא מסר, שהוא ברור, בהיר ורב פנים. מעטים התייחסו למכלול השלם של מהו שמאל בכלל, ומהו שמאל עממי ורחב. אתה הדלקת את האור במרצ ואת המגדלור בשמאל הישראלי. הארת והערת לבבות רבים. הבחירה הנכונה שלך לחבור ולהתקדם יחד היא המחשה לכך שאתה איש אידיאלים וערכים אך גם פרגמטי (שילוב נדיר ונדרש). ובנוסף אתה גם נאה דורש ונאה מקיים. הדגמת, יחד מהו... כולל המחיר האישי הכרוך בביחד. מאחל לכולנו רבים שכמוך בהנהגה הישראלית, מאמין בך וביכולת שלך להרחיב את השורות... עשה והצלח. אני איתך״.

רגע לפני שליאורה עשתה לייק, היא גילתה שמי שממליץ בחום על דבוש הוא דבוש עצמו, שבטעות הגיב לעצמו בפייסבוק ושכח להחליף יוזר.

דבוש, רק על עצמי לספר ידעתי?


״מדובר באחד המתנדבים שלי. כתב בטעות על היוזר שלי ותיקן. שמח שהדף והקמפיין שלי עניינו כל כך את 'מעריב'. אשמח לפרט יותר על שמאל עממי, הנהגה של הפריפריות ותיקון אמיתי בחברה הישראלית".

>ההצגה לא חייבת להימשך. משה קפטן, במאי הבית של הבימה, הורשע בהעסקת עובדת זרה ללא אישור. הטענות של קפטן על כך שיש לבטל את ההרשעה כי הוא "מבכירי הבמאים בישראל ומאחוריו פעילות רבה בתחום התיאטרון שזכתה לשבחים רבים", וכי היא תפגע בסיכוייו לקבל ויזה להצגותיו בארצות הברית, לא סייעו. גם המכתב הנרגש שכתבה בזכותו מנכ"לית הבימה, אודליה פרידמן, לא הועיל.

קפטן, בקרוב על הבמות: "סיפורה של עובדת זרה"? 

"היי ליאורה, התיק נמצא בהליך משפטי ועל כן איני מעוניין להגיב. תודה"

אודליה פרידמן, מנכ"לית הבימה, מה כתבת במכתב?

"היי יקירתי. אני יודעת שהתיק נמצא עדיין בהליך משפטי. לא ניתן עדיין פסק הדין, ואני מניחה שגם אם יש החלטת ביניים, זה בטח לא סופי".


 

A post shared by Moshe Kepten (@moshekepten) on