חג הפסחא לא עבר משהו עבור הזוג ההוליוודי. בעוד אנחנו נמצאים בעיצומו של חג הפסח, בחו"ל חוגגים את הפסחא ונראה שגם רוח החג לא הצליחה לעזור כי אחרי כמעט תשע שנים של נישואים וילדה אחת בת 5, צ'אנינג טייטום ואשתו ג'נה אותה הכיר על הסט של "סטפ אפ" ב-2009 נפרדים.

השניים, העלו בשעות האחרונות הודעה רשמית ברשתות החברתיות ועשו סוף לשמועות: "היי עולם...אז..יש לנו משהו שאנחנו רוצים לחלוק" כך פתחו את ההצהרה. "קודם כל זה מרגיל מוזר לחלוק דבר כזה עם כולם אבל אבל זו תוצאה של החיים שבחרנו, ושנינו אסירי תודה על כך. אנחנו חיים בתקופה בה האמת יכולה להתעוות בקלות ולהפוך למלאה בדיווחים כאלה ואחרים, אז החלטנו לחלוק את האמת כדי שיהיה ברור שאם קראתם על זה במקום אחר, כנראה שלא מדובר בכל האמת".

אז מי בגד במי? צ'אנינג טייטום וג'נה (צילום: גטי)
אז מי בגד במי? צ'אנינג טייטום וג'נה (צילום: גטי)


 

A post shared by Jenna Dewan Tatum (@jennadewan) on


החלטנו להיפרד כזוג באהבה רבה. התאהבנו עמוקות לפני הרבה שנים ועברנו מסע קסום יחד. שום דבר לא השתנה באהבה שלנו אחד כלפי השניה, אבל אהבה היא מסע קסום שמוביל, לפעמים, לדרכים נפרדות. אין סודות או אירועים חמורים שהובילו לקבלת ההחלטה, סתם שני חברים טובים שהחליטו לקחת ספייס ולעזור זה לזו לחיות את החיים הכי מלאים, מאושרים, מלאים ומאושרים שאפשר. אנחנו עדיין משפחה ותמיד נהיה הורים אוהבים לאברלי. לא נגיד מעבר להודעה הזו, ונודה לכם אם תכבדו את הפרטיות של המשפחה שלנו. אנחנו שולחים לכם הרבה אהבה".

לפחות עכשיו הוא רווק! צ'אנינג טייטום ואשתו ג'נה (צילום: גטי)
לפחות עכשיו הוא רווק! צ'אנינג טייטום ואשתו ג'נה (צילום: גטי)