לפני כמה שבועות קראתם כאן ב TMI שאביבית בר זוהר פצחה בזוגיות חדשה עם גבר שאת זהותו היא מסרבת לחשוף כנגד עין הרע "כשנתחתן אתם הראשונים שתדעו" הבטיחה בר זוהר. אז עדיין אין חתונה ולצערנו גם אין זוגיות אבל גילינו מי הבחור המסתורי שהצליח לכבוש את ליבה של בר זוהר בחודשים האחרונים ולשלוח לה בהפתעה מתנות ופינוקים, אז תחזיקו חזק כי זה עומד להיות לא פשוט, מורכב, חופר ומאוד מפתיע!

אתמול הכוכבת החליטה לספר באינסטגרם שלה באריכות עם הסיפור המלא והמייסר שעברה: בחור אלמוני פנה לבר זוהר ברשתות החברתיות, למרות שלא הייתה לו תמונת פרופיל מצאה עצמה בר זוהר נסחפת לשיחה ממושכת איתו. לאט לאט השיח עבר להודעות בוואטס אפ עם גבר שאין לה מושג איך נראה או איך נשמע, כי לטענתו יש לו קול בס בגלל ניתוח שעבר בצעירותו לאחר שחלה בסרטן ולכן הוא קצת נבוך שהיא תשמע אותו.

סיפור בהמשכים. אביבית בר זוהר (צילום: אינסטגרם)
סיפור בהמשכים. אביבית בר זוהר (צילום: אינסטגרם)


הההודעות עברו שלב, כשאותו בחור מסתורי שלח לה תמונה של גבר לוהט וטען שזה הוא, בר זוהר התאהבה, ולקינוח אף זכתה בשלל פינוקים ומתנות מאותו אביר על הסוס הלבן שטרם זכתה לפגוש. כשהיא נופשת בתאילנד עם חברות הוא הפיל עליה פצצה וחשף בפניה שהוא חולה סרטן דרגה 4 ונאלץ לעבור טיפולים כימותרפיים ולכן הוא מתבייש לפגוש אותה בכדי שלא תראה שנשרו לו כל השערות. בינתיים היא בחופש, מחליטה לשמור לו אמונים.

בר זוהר המאוהבת השתטחה על קברי צדיקים, תרמה לנזקקים, נשאה תפילות לשלומו, התחילה לבשל לו סירים של קובה ומטעמים ושלחה לו דרך בת הדודה שלו דרכה התעדכנה על מצבו ומסרה לה מתנות עבורו. כשחזרה מהחופשה, הם קבעו להיפגש באחת המחלקות בבית החולים, רגע אחרי שהוא סיים טיפולים, אבל בר זוהר המתינה 6 שעות והוא לא הגיע.

למזלה הגדול של בר זוהר היא הראתה את התמונה של הבחור לאחד מחבריה שמיד זיהה את הבחור וטען כי זה לא הבחור שהיא מדברת איתו, הוא אף קישר בין הבחור האמיתי שבתמונה לבר זוהר בכדי שתאמין שמי ששלח לה את התמונה זה מישהו שמנסה לעשות לה עוקץ.

דרמה!
דרמה!

בר זוהר הבינה שמשהו לא מסתדר, החליטה לשכור חוקר פרטי וגילתה ש"הרומן הוירטואלי" שהיא מנהלת בחודשים האחרונים בנאמנות עם הבחור המסתורי הוא בעצם בחורה שעונה לשם רותם, ולא סתם בחורה אלא אותה אחת שהתחזתה לבת דודה של אותו בחור והגיעה לביתה לקחת את הסירים החמים.

להגנתה של הנוכלת אמרה שהיא פשוט מאוהבת בכוכבת הריאלטי וככה יצא שבר זוהר ניהלה בארבעת החודשים האחרונים זוגיות עם אישה בלא ידיעתה. הבחורה התנצלה, ושאלה אם יוכלו להישאר חברות אבל בר זוהר הפגועה והמרוגזת כמובן ניתקה איתה קשר.

הסיפור הזה מגולל סיפור קשה יותר של נוכלת ידועה שמנסה לעקוץ נשים אחרות, ואם בר זוהר לא הייתה שולחת חוקר פרטי וחושפת את זהותה, השלב הבא היה שאותו בחור שהוא בעצם הבחורה "המאוהבת "כביכול בבר זוהר היה מבקש מהכוכבת תמיכה כלכלית ועזרה כספית לטיפולים מיוחדים לסרטן שיש רק בחו"ל. היזהרו בנות, הישמרו מפני זרים ברשתות החברתיות.

לא זכתה בגבר (צילום: אור גפן)
לא זכתה בגבר (צילום: אור גפן)