נינט טייב ממשיכה לכבוש יעדים, כי אמש צעדה הזמרת והשחקנית על השטיח הוורוד בפסטיבל קאן בבכורה עולמית לסדרת הדרמה החדשה של קשת 12 "בשבילה גיבורים עפים" בה היא מככבת. טייב הצליחה למשוך את תשומת ליבם של התקשורת הזרה ועדשות הצלמים כשהפציעה בשמלה שחורה מרשימה וחשופה באזור הפרונט.

הדעות על השמלה שתפר לה המעצב גדי אלימלך שמלווה אותה מתחילת דרכה, חלוקות, חלקן טובות ומחמיאות אך אחרות כמו שמתאים לציבור הישראלי המטקבק, היו ביקורתיות. היו שטענו כי השמלה חשופה מדי, אחרים אמרו שהשמלה לא מחמיאה לגופה של טייב ורבים התעקשו שהשמלה אינה נוחה לה וזה ניכר בעמידה הלא זקופה כשניצבה טייב מול עדשת המצלמה.

ואו! (צילום: באדיבות יח"צ קשת)
ואו! (צילום: באדיבות יח"צ קשת)


 

אומנם הזמרת והשחקנית משכה את כל הפוקוס עם הלוק ההיסטרי שלה אבל היא לא צעדה לבדה אלא לצד השחקנים הנוספים בסדרה תומר קפון, משה אשכנזי ודן מור ועומרי גבעון יוצר ובמאי הסדרה. ניכר חסרונו של השחקן המככב בסדרה מיכאל אלוני שהיה אמור לצעוד יחד עם הקאסט המוצלח, אלא שלוח הזמנים הצפוף שלו, עם התחייבויות קודמות של הצגות שלהם לא מצא מחליף, לא אפשרו לו ליהנות מהתהילה הבינלאומית.

הדרמה החדשה שתעלה בקרוב בקשת היא אחת מתוך 10 סדרות שנבחרו מרחבי העולם להתחרות בתחרות הסדרות הבינלאומיות בפסטיבל קאן, על תארים כמו סדרת הדרמה הטובה ביותר השחקנים הטובים ועוד.

משה אשכנזי, עמרי גבעון, תומר קאפון , נינט טייב ודן מור
משה אשכנזי, עמרי גבעון, תומר קאפון , נינט טייב ודן מור

נמסנו
נמסנו

התהילה
התהילה

כבשה את הצלמים
כבשה את הצלמים