כל מי שינסה לצלצל בימים הקרובים לזמרת הכי חמה כיום בישראל, עדן בן זקן ויזכה לסינון שיחות, אל תיקחו אישית: הזמרת עלתה הבוקר על טיסה לארצות הברית הרחוקה לרגל סבב ההופעות שלה בארה"ב לקראת חגיגות 70 שנה למדינת ישראל, דבר שגם עומר אדם, המקביל הגברי שלה היה צפוי לעשות אבל בעקבות בעיות אשרות כניסה לאמריקה הטור נדחה למועד לא ידוע.

אז ברגעים אלה ממש מבלה בן זקן במטוס עם מנהלה לירון פרנקו במחלקת עסקים כיאה לדיווה כמוה והערב תנחת במיאמי שם היא צפויה להתחיל את טור ההופעות שלה בהופעת בכורה ראשונה שתערך מחר. בתום ההופעה תישאר בעיר התיירותית לעוד יממה של נופש.

עדן בן זקן וליאור פרנקו (צילום: אינסטגרם)
עדן בן זקן וליאור פרנקו (צילום: אינסטגרם)


בחמישי הקרוב כבר תעבור ליעד הבא ותופיע מול הקהילה היהודית בלוס אנג'לס ובראשון תעלה להופעה אחרונה בניו יורק. אם חשבתם שרגע אחרי שתסיים את טור ההופעות, תמשיך בן זקן לטייל בתפוח הגדול וברחבי ארה"ב טעיתם, כי הזמרת החרוצה כבר למחרת ביום שני, תעשה שוב את דרכה חזרה לישראל ותערך לקראת הופעות יום העצמאות ברביעי הקרוב בחמש ערים שונות ברחבי הארץ בערב יום העצמאות ולמחרת. אחרי זה היא הבטיחה לעצמה להוריד הילוך ולהשקיע את כל זמנה בתכנון החתונה הצפויה שלה שתערך בחודש הבא.


 

A post shared by Eden Ben Zaken (@edenben_zaken) on