והעיר חיפה צהלה ושמחה. יובל רבין ונטלי אהרון הודיעו לשאר העולם שהם מתחתנים, כך פורסם לראשונה במדור סנובה ב"כלבו". סיבה מצוינת להושיב את שניהם לראיון זוגי ראשון על ההיכרות, התהליך שהוביל להחלטה להריץ את יובל לראשות העיר חיפה, היחס מהמשפחה ושאר פרטים מסקרנים.

נטלי, שהתגרשה מאיש העסקים אלי אהרון, בעל קבוצת מנורה, תהיה האישה השלישית ברפרטואר של רבין–ג'וניור. הראשונה היא אילת סניור המיוחסת, אם בנו הבכור מיכאל, בתו של המיליארדר בוריס סניור ז"ל, מראשי חיל האוויר. השנייה, שממנה התגרש לא מזמן, טלי פטישי, אם שתי בנותיו המתגוררת כיום בניו יורק ושומרת על עמימות מוחלטת בחייה הפרטיים.
איפה הכרתם?
יובל: "הכרנו לפני ארבע שנים במפגש שיזם חבר. האמת היא שלא ממש רציתי לצאת באותו ערב, אבל בסוף הצליחו לשכנע אותי להגיע. הלכנו למסעדה והופעה ביחד".
נטלי: (צוחקת) "גם אני לא רציתי לצאת ולא היה בראש שלי להכיר אף אחד".
איך המשפחה של יובל הגיבה על הקשר?
יובל: "מספר חודשים לאחר שהכרנו נפגשנו לארוחה משותפת עם דליה אחותי ונוצר קשר שנשמר עד היום. אין משהו מיוחד להוסיף בקשר למשפחה. הקשרים נבנים בהדרגה, ואני שמח על כך שיש יחסים טובים".
כשנכנסת לקשר לא בדיוק ידעת מי זה יובל רבין. זה הפליא אותו?
נטלי: "נכון, פגשתי גבר מעניין מאוד מכל הבחינות. זה היה זמן קצר לאחר שובי משהות ארוכה בחו"ל, ואני מודה - לא זיהיתי במי מדובר. היום אני יודעת שעניין הקשר המשפחתי של יובל כמעט תמיד עולה בשיחות איתו. הוא בטח שם לב שבשיחה איתי זה לא עלה. פשוט ראיתי אדם שהיה לי מעניין לדבר איתו על כל נושא. אדם חם ובעל לב טוב, פוליטיקה לא דוברה בערב ההוא".
מתי החתונה?
נטלי: "מוקדם מדי להיכנס לפרטים כאלה, כל דבר בזמנו".
יובל: "ההחלטה על אופי החתונה והאירועים הקשורים אליה הם נושא פרטי שנחליט עליו בעתיד".
האם הריצה לראשות העיר חיפה היא הטריגר?
נטלי: "יובל הפך דף. עכשיו הוא עושה דברים ממקום של בשלות, עניין ואהבה. להתחתן זה חלק מזה, ולהתמסר לשירות הציבורי, למקום שהוא מרגיש מחובר אליו ונוח לו, למרות שהוא לא היה כאן הרבה זמן, זה גם מתוך אהבה. אני חושבת שהוא אדם מוכשר, אבל גם ישר וטוב, שיכול לזהות מתי הזמן הנכון ללכת בעקבות האינסטינקט והלב. כך נישואים וחשיבה על ריצה לראשות העיר מתחברים".
יובל: "כאשר תתקבל ההחלטה להתמודד בבחירות לראשות העיר, זאת תהיה יציאה לדרך קשה ותובענית שדורשת תמיכה מבת הזוג, ונכון שנצא לדרך כזאת ביחד כזוג".
אם תיבחר לראשות העיר...
יובל: "קודם כל צריך להיבחר - ואז מטרתי לגרום לכך שהעירייה תשרת את תושבי העיר - כולם! ייקבע סדר עדיפות עירוני חדש ונפעל ביעילות המרבית למימושו. אני רוצה להדגיש שאני מאוד מחובר לחיפה. בעקבות מיזם עסקי שהייתי מעורב בו בשנתיים האחרונות התחלתי להכיר את העיר ואת הפוטנציאל האדיר שטמון בחיפה".